S
siivousintoilija
Vieras
mä yritin saada sitä kantta auki, muttei lähde. Kiinnostaa, mitä siellä sisällä on. Vessanpönttö on alkanut valuttaa vettä läpi ja ajattelin korjata sen itse, mutta en saa edes kantta auki. :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja siivousintoilija:mä yritin saada sitä kantta auki, muttei lähde. Kiinnostaa, mitä siellä sisällä on. Vessanpönttö on alkanut valuttaa vettä läpi ja ajattelin korjata sen itse, mutta en saa edes kantta auki. :/
Alkuperäinen kirjoittaja siivousintoilija:mä yritin saada sitä kantta auki, muttei lähde. Kiinnostaa, mitä siellä sisällä on. Vessanpönttö on alkanut valuttaa vettä läpi ja ajattelin korjata sen itse, mutta en saa edes kantta auki. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Jos jossakin sellaisessa paikassa käy kylässä, missä vesisäiliön saa auki, niin sinne voi sujauttaa keltaisen vesivärinapin. Talon emäntä sitten ihmettelemään, että miksi miesväki ei enää osaa vetää vessaa pissaamisen jälkeen. Kun jekku paljastuu, kaikki saavat nauraa iloisesti.