Pesetkö hampaat joka ilta ja joka aamu?

  • Viestiketjun aloittaja "Hammas"
  • Ensimmäinen viesti
"Hammas"
Itse en. Pesen hampaat aamulla/päivällä kaksi kertaa viikossa. Muuten olen suu paskasena. :) Nytkin syön suklaata ja pian alan nukkumaan. Hampaani ovat nätit ja suht vaaleat.
 
"vieras"
Kyllä, koska ientulehdusta tulisi vaikkeivät hampaat reikiintyisikään. Lisäksi haisisin ja näyttäisinkin kuvottavalta. Makukin olisi varmaan ihana suussa. Et taida olla parisuhteessa.
 
[QUOTE="Hammas";24883099]Itse en. Pesen hampaat aamulla/päivällä kaksi kertaa viikossa. Muuten olen suu paskasena. :) Nytkin syön suklaata ja pian alan nukkumaan. Hampaani ovat nätit ja suht vaaleat.[/QUOTE]

Mulla on ollu pahaa taipumusta myöski tuollaiseen (liian harvaa pesua ja suklaan syöntiä). Ja alkaapa se hampaissa sitte näkyä... Hampilääkäriin en oo uskaltanu mennä...joistaki kohti pinta on rikki. Toisinaan on jossain päin purukalustoa tuntunu arkuutta tai vihlontaa, mut ne on ollu ohimeneviä onneksi.
Eipä auta ku koittaa vaan muistaa/jaksaa pestä aamuin illoin. Jospa se siitä...
 
"vieras"
Aina. Kyllähän se suussa alkaa maistua heti pahalta, jos jää pesukerta väliin, ja hampaat tuntua epämiellyttävän likaisilta. En tajua, miten kestätte olla pahanhajuisen hengityksenne kanssa. Ajattelisitte edes kanssaihmisiänne, te, jotka ette vaivaudu huolehtimaan suuhygieniastanne. :x
 

Yhteistyössä