Pesetkö aina kätesi saippualla kun käyt vessassa?

• Viestiketjun aloittaja aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="hui";22423468]Todella yllättäviä vastauksia!! :O
Mä oon jotenkin aina luullut että naiset pesee usein käsiään ja saippualla, mutta oon ollutkin aika väärässä.[/QUOTE]

Vesipesu on ihan riittävä. Ei se sitä tarkoita, että kädet kakkasena mentäs, jos ei joka kerta pese saippualla. Eihän kukaan suihkussa käydessäkään varmaan koko kehoaan saippuoitse?

hygieeninen
No yök. Tottakai pesen saippualla joka kerta wc-käynnin jälkeen, samoin lapsen vaipanvaihdon tai potalla käyttämisen jälkeen, pyykkikoneen täyttämisen jälkeen yms.

DumDum
Harpyija: Minulla on sellainen vaahtosaippua-annostelija (ei mikään automaattiannostelija kuitenkaan) kotona :) Niitä saa tukusta! Eli jos sinulla vain on joku tuttu, jolla tukkukortti, niin änkeä joskus mukaan tukkureissulle. Hintakin on sopiva: Annostelija vajaat 15 euroa, saippua vajaat 10 euroa. Se yksi saippuapussi on TODELLA riittoisa. Voin lämpimästi suositella :)

Harpyija: Minulla on sellainen vaahtosaippua-annostelija (ei mikään automaattiannostelija kuitenkaan) kotona :) Niitä saa tukusta! Eli jos sinulla vain on joku tuttu, jolla tukkukortti, niin änkeä joskus mukaan tukkureissulle. Hintakin on sopiva: Annostelija vajaat 15 euroa, saippua vajaat 10 euroa. Se yksi saippuapussi on TODELLA riittoisa. Voin lämpimästi suositella :)
Saako! Vau, löytyy sellainen tuttukin. Aattelinkin että vois olla riittoisakin. Kiitos! :flower:

Yhteistyössä