R
Rukoilijasirkka
Vieras
No hyi niille, ketkä ei pese. Lapsikin osaa takapuolensa pestä kakkimisen jälkeen... Eri asia jossain töissä, jossa mahdollisuutta siihen ei ole. Siis yök, eikö ihmiset välitä hygieniasta yhtään? :$ 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:Eiköhän aika monelle riitä pelkkä pyyhkiminen...
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No hyi niille, ketkä ei pese. Lapsikin osaa takapuolensa pestä kakkimisen jälkeen... Eri asia jossain töissä, jossa mahdollisuutta siihen ei ole. Siis yök, eikö ihmiset välitä hygieniasta yhtään? :$![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hehe:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No hyi niille, ketkä ei pese. Lapsikin osaa takapuolensa pestä kakkimisen jälkeen... Eri asia jossain töissä, jossa mahdollisuutta siihen ei ole. Siis yök, eikö ihmiset välitä hygieniasta yhtään? :$![]()
etkös sä ollut kiihkeästi tässä taannoin puolustamassa stringien käyttöä etkä nähnyt niissä mitään hygieniariskiä...?että mikä nyt kenenkin mielestä on hygieenistä, ällös tuomitse ettei sinua tuomittaisi.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No hyi niille, ketkä ei pese. Lapsikin osaa takapuolensa pestä kakkimisen jälkeen... Eri asia jossain töissä, jossa mahdollisuutta siihen ei ole. Siis yök, eikö ihmiset välitä hygieniasta yhtään? :$![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja hehe:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No hyi niille, ketkä ei pese. Lapsikin osaa takapuolensa pestä kakkimisen jälkeen... Eri asia jossain töissä, jossa mahdollisuutta siihen ei ole. Siis yök, eikö ihmiset välitä hygieniasta yhtään? :$![]()
etkös sä ollut kiihkeästi tässä taannoin puolustamassa stringien käyttöä etkä nähnyt niissä mitään hygieniariskiä...?että mikä nyt kenenkin mielestä on hygieenistä, ällös tuomitse ettei sinua tuomittaisi.
![]()
No ehkä mun mielestä niissä ei ole mitään epähygieenistä, koska mulla on todella tapana pestä se peppuni.
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No hyi niille, ketkä ei pese. Lapsikin osaa takapuolensa pestä kakkimisen jälkeen... Eri asia jossain töissä, jossa mahdollisuutta siihen ei ole. Siis yök, eikö ihmiset välitä hygieniasta yhtään? :$![]()
No ei tässä hygienista ole kyse. Jos perse on ihan paskassa, niin kai sen jälkeen jokainen pesee, mutta kun paperi ajaa saman asian! Jos paperiinkaan ei tartu mitään, niin minkä ihmeen takia pitäs persettä vielä erikseen pestä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kuinka estätte sen kakka-perseisen veden roiskumisen pimpan puolelle? kun pitää olla niin hygieeninen niin eihän takaosaston bakteerit saa päästä etupuolelle.
Alkuperäinen kirjoittaja apua:Tää on sairasta. Mä en voi uskoa että joku pesee.... En itse pese eikä tulis pieneen mieleen!! Meillä ei ollut edes vessassa bideetä varmaan vuoteen eikä kukaan sitä kaivannut. Kakalla kävin muutaman kerran tuona aikana
Alkuperäinen kirjoittaja hh:Rupesin miettimään, että kai te sanotte, jos esim. sairastutte ja hoitajan armoille joudutte, että haluatte alapesun aina ison hädän jälkeen? Kun itse työssäni (päiväkoti, sairaala, kotihoito, ym.) en ole ikinä törmännyt ihmiseen, joka niin haluasi.
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Alkuperäinen kirjoittaja apua:Tää on sairasta. Mä en voi uskoa että joku pesee.... En itse pese eikä tulis pieneen mieleen!! Meillä ei ollut edes vessassa bideetä varmaan vuoteen eikä kukaan sitä kaivannut. Kakalla kävin muutaman kerran tuona aikana
Ai ihmisp.askan pois peseminen sairasta? Hmm, eikös se pikemminkin olis sairasta että ne kakit jättää omaan pymppyynsä paperilla leviteltynä(=lue, kuorrutettuna)JOS oikein aletaan saivarteleen
![]()