?
:)
Vieras
Onhan nyt niin, että mitään pensasmarjoja ei tarvitse pestä ennen syömistä? Siis raskaana ollaan. Söoin hyvällä halulla suoraan puskasta ja mies alkoi niuhottamaan...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko tosissasi? Eihän niitä koskaan pestä. Vai oliko joku ruiskuttanut jotain ainetta pensaisiin? Marjojen aikaan ei saa kyllä mitään ainetta suihkuttaa pensaisiin, vaan jos on esim. kasvitauteja, suihkutus on tehtävä jo ennen kukintaa. Ole huoleti. Pensaistahan ne marjat parhaimmat ja terveellisimmät ovat!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tyhmä
Alkuperäinen kirjoittaja kaikki on mahtollista:voihan siihen marjaan jonka laitoit suuhun ollut vaikka pulu kakannut just äsken
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis miksi täällä on näin ilkeää porukkaa? En ole yleensä mistään kovin hysteerinen ja muutenkin mielestäni suht järkevä ihminen. Kysyin asiasta ainoastaan koska mieheni alkoi asiasta panikoimaan, eikä uskonut minua eikä anoppia kun sanoimme että hyvin voi syödä. On ressu lukenut liikaa neuvolan opasta, jonka mukaan mansikoita ei saa edes pestyinä syödä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis miksi täällä on näin ilkeää porukkaa? En ole yleensä mistään kovin hysteerinen ja muutenkin mielestäni suht järkevä ihminen. Kysyin asiasta ainoastaan koska mieheni alkoi asiasta panikoimaan, eikä uskonut minua eikä anoppia kun sanoimme että hyvin voi syödä. On ressu lukenut liikaa neuvolan opasta, jonka mukaan mansikoita ei saa edes pestyinä syödä.
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis miksi täällä on näin ilkeää porukkaa? En ole yleensä mistään kovin hysteerinen ja muutenkin mielestäni suht järkevä ihminen. Kysyin asiasta ainoastaan koska mieheni alkoi asiasta panikoimaan, eikä uskonut minua eikä anoppia kun sanoimme että hyvin voi syödä. On ressu lukenut liikaa neuvolan opasta, jonka mukaan mansikoita ei saa edes pestyinä syödä.
Ihan oikeesti mä en ymmärrä kans. Miksi ei mansikoita saa syödä? Puhtaita marjoja?
Olisit kysyny mieheltä et mitä haittaa niistä luonnon marjoista on?
Vitamiinejä ja yms. saa. Son terveellistä vaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis miksi täällä on näin ilkeää porukkaa? En ole yleensä mistään kovin hysteerinen ja muutenkin mielestäni suht järkevä ihminen. Kysyin asiasta ainoastaan koska mieheni alkoi asiasta panikoimaan, eikä uskonut minua eikä anoppia kun sanoimme että hyvin voi syödä. On ressu lukenut liikaa neuvolan opasta, jonka mukaan mansikoita ei saa edes pestyinä syödä.
Ihan oikeesti mä en ymmärrä kans. Miksi ei mansikoita saa syödä? Puhtaita marjoja?
Olisit kysyny mieheltä et mitä haittaa niistä luonnon marjoista on?
Vitamiinejä ja yms. saa. Son terveellistä vaan![]()
Kiitos, tuli parepi mieli. En ymmärrä miksi pitäisi pestä. Varmaan maabakteerien tai lintujen takia, en osaa varmana sanoa.
Täytyy antaa miehen vaan hössöttää rauhassa, toinen ressu on vaan huolissaan.