arjen kiemurat
Ihan näin arkisesta asiasta haluaisin muilta kysellä, että peseekö isä teillä useimmiten lapsen kakkapyllyn sen jälkeen kun isä on tullut illalla töistä kotiin? Mua on ruvennut korpee toi mies kun se ei ikinä muka jaksa töiden jälkeen pestä lapsen pyllyä (pottailu ei vielä onnaa). Heräähän se mies toki aikaisin silloin kun on aamuvuoroissa mutta kun se oikeasti ei tee paljon muutakaan hyödyllistä siinä illalla, et onko tää niin iso asia pyydetty? En ole edes pyytänyt tekemään asiaa alusta loppuun vaan minä ottaisin vaipan auki, pyyhkisin enimmät ja sit hän tulis siihen pesemään sen pyllyn - eli sen raskaimman vaiheen - koska mulla on tässä viime aikoinakin ollut selkä kipeä (lapsi painaa jo kuitenkin 15 kg..). Musta on jotenkin tosi törkeää että mies kieltäytyy tuommoisesta, kun kuitenkin mä joudun pesemään ne kakat sitten päivällä kun mies on töissä (olen siis vielä kotona). Innolla odotan, miten meidän arki alkaa sujua kun menen takaisin töihin. Tähän mennessä mä olen hoitanut kaikki kotityöt melkeinpä yksin ja kuitenkin ne pitäis sit saada jotenkin jakoon kun palaan töihin.