Peseekö muutkin lattioita välillä vain mattojen välistä?

  • Viestiketjun aloittaja hutaisija
  • Ensimmäinen viesti
hutaisija
Eli ettei joka kerta vie mattoja ulos?
Meillä aikasta suuri talo eli en tod.vie joka kerta mattoja ulos!!!
Venäläiseksi siivoukseskiko vai millä lie sanotaankaan tällasta...:)
 
Mikäs sellainen siivous on nimeltään mitä ei tehdä ollenkaan....http://kaksplus.fi/keskustelu/t1178732# :whistle:

No juu mutta vastauksena kysymykseesi niin olen tehnyt noinkin ja muutenkin olen tosi laiska pesemään lattioita EDES sieltä mattojen välistä. :ashamed:

muoks. Häh? Miks tohon tommonen linkki väliin tuli?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
Mikäs sellainen siivous on nimeltään mitä ei tehdä ollenkaan....http://kaksplus.fi/keskustelu/t1178732# :whistle:

No juu mutta vastauksena kysymykseesi niin olen tehnyt noinkin ja muutenkin olen tosi laiska pesemään lattioita EDES sieltä mattojen välistä. :ashamed:

muoks. Häh? Miks tohon tommonen linkki väliin tuli?
Sitä mäkin vähän ihmettelin...heh
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä :
joo eihän ne lattiat nyt ihan hirveesti likastu mattojen alta. maton tamppaan joka toinen viikko vaan, hävettää kyllä tunnustaa.
Eihän toi ole vielä aika eikä mikään....(viheltelee)
Meillä menee toi aika kerrottauna...joopa
 
Mä en vie ikinä mattoja ulos! Eli pesen mattojen välistä...

*muoks*

Muistaakseni jossain siivousohjelmassa todettiin, että mattojen ulosvienti on vanhanaikaista, koska nykyään on niin tehokkaat imurit. Mene ja tiedä mutta mä takerruin tietysti tähän :D
 
M
Alkuperäinen kirjoittaja Perkin Elmer:
Mä en vie ikinä mattoja ulos! Eli pesen mattojen välistä...

*muoks*

Muistaakseni jossain siivousohjelmassa todettiin, että mattojen ulosvienti on vanhanaikaista, koska nykyään on niin tehokkaat imurit. Mene ja tiedä mutta mä takerruin tietysti tähän :D
Tomin samoin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun äiti vie matot ulos vissiin kaks kertaa vuodessa ja siellä on aina tosi siistiä. Itse vien ehkä joka toinen kuukausi, muuten pesen lattiat mattojen välistä
matot on kivannàkòisià mutta uskmattomia pòlypesià. oletko ikinà yrittànyt pòllyyttàà mattoja juuri imuroinnin jàlkeen... niistàhàn irtoaa vaikka kuinka pòlyà
 
ex siivooja
Joo, noin siivoan joskus. Ja tosiaan mattoja en ulkona hakkaa vaan imuroin ne huolellisesti ja pyyhin kostealla (meillä juuttimattoja yms joitten hoito-ohjeisiinkin kuuluu kostealla pyyhintä) ja sitten nostan ulos tuulettumaan. Huolellinen imurointi ajaa saman asian. Ei se hakkaaminen tee siitä matosta pölyttömämpää, kun mattoa tamppaa niin tietenkin siitä pölyä pöllähtää mutta se maton staattisuus imasee puolet siitä pölystä takaisin siihen mattoon.
 
tossuliini
Mä pesen suhteellisen usein vain mattojen välistä mutta pari kertaa vuodessa sitten kunnolla, varmaan jouluksi tehään kunnollinen siivous ja viedään matot pihalle tuulettumaan kun ei noita mattoja pitäisi ite pestä vaan viedä ne pesulaan ja se maksaa. Jouluksi muutenkin tulee uudempi matto tohon oleskelupuolelle sohvapöydän alle, ostin nimittäin tytöltä punasen plyyshimaton joka sopii noitten muiden mattojen väriin, vielä kun saisin verhot vaihdettua olkkariin jouluksi, siihen vaan tarvin apua että saan ne vaihdettua.
 
ap
No aikas moni hutasee...:)
Se on kyl tosi niin kuin joku jo sanoi,että vaikka oisit just imuroinu matot ja viet vielä ulos ja puistelet kaverin kanssa ni silti sitä p-skaa lähtee tajuttomat määrät.Meillä uudehko imuri eli ei ole siitä kiinni vaan että matot imasee ne pölyt ja roskat NIIN syvälle ettei niitä saa muulla konstin.Ite ku vien matot ulos,puistelen ne tosiaan mieheni kanssa.
Ite olen sitä mieltä ettei mattoja saa samaan lopputulokseen tamppaatko vai puisteletko...
 

Yhteistyössä