PERVOPELLE LINJOILLA

  • Viestiketjun aloittaja siveydensipuli
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja veeva:
Hei, olenko sokea vai miten saa aloitettua keskustelun?? Räjähtää pää kohta ku en keksi millään... :kieh:
ma tahtoo veevaa, veevaa, ma tahtoo veevaa, veevaa.... :D

juuh, sori...

siellä piltti-mainoksen alla on semmonen kohta jossa lukee että: aloita uusi keskustelu.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olis hyvä jos avattais oma osio niille joiden äo on alle 100.
jep, tä olis muuten ihan kiva paikka jutskailla ellei olis tollasia ääliöitä joilla on liian suuri ego. Meinaa mulla ei ole sellaasta tekstiä tossa että "avaa uusi keskustelu".

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olis hyvä jos avattais oma osio niille joiden äo on alle 100.
jep, tä olis muuten ihan kiva paikka jutskailla ellei olis tollasia ääliöitä joilla on liian suuri ego. Meinaa mulla ei ole sellaasta tekstiä tossa että "avaa uusi keskustelu".

 
Alkuperäinen kirjoittaja veeva:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olis hyvä jos avattais oma osio niille joiden äo on alle 100.
jep, tä olis muuten ihan kiva paikka jutskailla ellei olis tollasia ääliöitä joilla on liian suuri ego. Meinaa mulla ei ole sellaasta tekstiä tossa että "avaa uusi keskustelu".
no tuota... paina tuota nappia missä lukee: mitäs nyt, sitten sen alla on sivunumeroita liuta (eli niistä voi mennä vaikka viimiselle sivulle keskusteluihin tai vaikkapa sivulle 2, näkyykö ne sivunumerot siulla???) ja niien sivunumeroitten alla on semmonen teksti missä lukee: aloita uusi keskustelu.... :whistle:

 
vierailija
veeva, menet mitäs nytin etusivulle missä näkyy kaikki uudet keskustelunaiheet ja siellä ylhäällä sivunumeroiden alla on valkoisella taustalle Aloita uusi keskustelu.
 

Yhteistyössä