Perverssi mies uimahallissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neiti 1979
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Neiti 1979

Vieras
Olin tänään uimahallissa viettämässä kauan kaivattua vapaapäivää. Nyt jälkeenpäin ajatellen olisi ollut parempi pysyä siellä töissä. Menin nimittäin semmoisen hierovan vesisuihkun alle ja kas kummaa, keski-ikäinen, just semmoinen hieman perverssin näköinen setä asteli siihen viereiseen suihkuun. Ajattelin, että mitähän toi nyt yrittää, kun vilkuili siinä koko ajan. Sitten järkytyksekseni huomasin, että kyseinen mieshenkilö esitteli minulle jäykistynyttä tavaraansa. Siinä se nosteli tappiaan ihan kuin se ois aivan normaalia! Hyi, yöks! Lähdin äkkiä pois ja kuulin perästä kuinka se äijä naureskeli tyytyväisenä. Siis voiko tämmöistä edes tapahtua?! Mitä tommoinen pervo oikeen ajattelee, kun naisia lähestyy tuolla tavoin? Kuvottaa nyt kyllä tosi paljon ja menee varmaan yöunet miettiessä, että käytettiinkö minua lievästi seksuaalisesti hyväksi.

Tuli mieleen, kun oltiin teininä kaverien kanssa yhdellä lammella uimassa. Oltiin vähän syrjemmässä, kauempana oli enemmän porukkaa. Vähän matkan päässä makasi mahallaan joku n. 50v. mies. Vilkuili meidän suuntaan vähän väliä. Sitten hän kääntyi selälleen ja silloon tajuttiin, että sillä miehellä seisoo! Noustiin samantien ylös ja siirryttiin kauemma siitä miehestä.

Mä olin tuolloon varmaan joku 15v., toinen kavereista 13v. ja toinen 11v. Että ketähän meistä se pervo mahtoi kattella. :snotty: Toivottavasti ei porukan nuorinta!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hyvä tietysti viisastella jälkeenpäin, mutta... olisit nauranut ja todennut, että noin pieni... Hämmennyksesi oli se, mitä mies haki.

ahaa, vai sun mielestä sitä. kyllä näillä yleensä on se mielessä että aattelevat katsojan nauttivan..

mua tuli lenkkipolulla vastaan kerran itsensäpaljastelija, naurahdin vaan ja sanoin, että ei noin pientä kannata julkisesti näytellä :D mulla oli kyllä iso koira mukana, yksin en olis uskaltanut kyllä sanoa, ties mikä raiskari olis ollut

Itselläniki on jo lapsuudessa ollut yks hämärä tapaus mistä on jälkeenpäin tullu mieleen paljonki juttuja...ja oon miettiny oliko seki ns.seksuaalinen hyväksikäyttö. Joten kertokaa ihmeessä. Eli kyse oli siitä kun olin päiväkodissa ulkona eikä paikalla/lähettyvillä ollut muita ihmisiä. Sitten paikalle tuli vuotta minua vanhempi Leevi joka heti odottelematta työnsi minut aitaa vasten, laittoi käden housuihini ja kosketteli alapäätäni. Kyseli siinä sitten vielä jotain seksuaalista ja lähti virnistellen pois. En koskaan tehnyt asialle mitään, puolustautunut enkä puhunut aikuiselle. Myöhemmin olen lähinnä miettinyt miten noin nuori eli joku viisi vuotias voi edes tehdä noin. Käsittämätön tyyppi toi Leevi...Halusin jakaa tarinan tänne koska se alkoi myöhemmin tavallaan vielä enemmän vaivata minua...

Tuli mieleen, kun oltiin teininä kaverien kanssa yhdellä lammella uimassa. Oltiin vähän syrjemmässä, kauempana oli enemmän porukkaa. Vähän matkan päässä makasi mahallaan joku n. 50v. mies. Vilkuili meidän suuntaan vähän väliä. Sitten hän kääntyi selälleen ja silloon tajuttiin, että sillä miehellä seisoo! Noustiin samantien ylös ja siirryttiin kauemma siitä miehestä.

Mä olin tuolloon varmaan joku 15v., toinen kavereista 13v. ja toinen 11v. Että ketähän meistä se pervo mahtoi kattella. :snotty: Toivottavasti ei porukan nuorinta!

No ei se ainakaan sua katsonut.

Yhteistyössä