Peruutin autoni lyhtypylvääseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei lyhtypylvääseen, mutta törmäsin seinään kapeassa porttikongissa:) Hetken hirvitti, mutta sittemmin olen jatkanut ajamista - eikä muita kolhuja ole (kop, kop) tullut.

Palstalla on toki aina vain niitä kuskeja, jotka ovat ajaneet 30 vuotta eivätkä ikinä ole tehneet virheitä, kuten eivät muutenkaan tee elämässä ikinä virheitä ja haluavat sen myös kertoa kaikille.

Liikenteessä näkee niin paljon kolhittuja autoja, että älä tuollaisesta välitä. Opettavathan nuo jutut vain lisää varovaisuutta ja osaat taas paremmin katsoa ympärillesi ja tiedät paremmin auton mitat. Jos maalin lähteminen haittaa, käy kysymässä korjaamolta onko edullista keinoa korjata, todennäköisesti ei ole mutta voivat ehdottaa jotakin.

[QUOTE="vieras";23706647]Palstalla on toki aina vain niitä kuskeja, jotka ovat ajaneet 30 vuotta eivätkä ikinä ole tehneet virheitä, kuten eivät muutenkaan tee elämässä ikinä virheitä ja haluavat sen myös kertoa kaikille.

Liikenteessä näkee niin paljon kolhittuja autoja, että älä tuollaisesta välitä. Opettavathan nuo jutut vain lisää varovaisuutta ja osaat taas paremmin katsoa ympärillesi ja tiedät paremmin auton mitat. Jos maalin lähteminen haittaa, käy kysymässä korjaamolta onko edullista keinoa korjata, todennäköisesti ei ole mutta voivat ehdottaa jotakin.[/QUOTE]

Kiitos sulle! Ehkä mun ei kannata luovuttaa ensimmäiseen vastoinkäymiseen.

Pieniä "kolhuja" sattuu kaikille liikenteessä liikkujille, joillakin se jää läheltä piti tilanteeksi ja joillakin sitten tulee konkreettisia kolhuja.

Itsekin olen "törmäillyt" tosi typerästi. ei mitään vakavaa.

Kerran prsiman parkkipaikalla peruutin pois ruudusta ja hups, takana olevasta ruudusta toinen peruutti samaan aikaan ja pöks, törmättiin. Kummankin takapuskuri meni paskaks.. ei vaateita toisiamme kohtaan koska törmäsimme keskellä sitä kulkuväylää eikä voitu todistaa kumman olisi pitänyt väistää, kumpi lähti peruuttaa ensiksi. Tosi jännä, kun ei kumpikaan ollut huomannu vaikka peileihin tuli katottua :) kuolleita kulmia.

Mutta noloin juttu sattui kotipihassa. Tulin autolla kotiin kiireellä, anoppi oli ollut hoitaa lapsia päivän ja mä olin sitten luvannut tulla töistä ajoissa että ehtii junalle. No ajoissa oli sitä että pihaan, auto käynnissä, mummi kyytiin ja eiku menoksi.... pihaan ajaessa olin kyllä huomannut että mies oli ajanut peräkärryn autotallin eteen. Mutta lähtiessä peruuttaa en koko asiaa muistanut vaan taas pöks, peruutin suoraan sitä päin.

Muuten on vaan ollut niitä huhhuh, läheltä piti, mistäs toi tohon tuli tilanteita.

Ei muuta kuin uudestaan rattiin ja matkaan. Ei saa jäädä liikaa asioita miettii.

Pieniä "kolhuja" sattuu kaikille liikenteessä liikkujille, joillakin se jää läheltä piti tilanteeksi ja joillakin sitten tulee konkreettisia kolhuja.

Itsekin olen "törmäillyt" tosi typerästi. ei mitään vakavaa.

Kerran prsiman parkkipaikalla peruutin pois ruudusta ja hups, takana olevasta ruudusta toinen peruutti samaan aikaan ja pöks, törmättiin. Kummankin takapuskuri meni paskaks.. ei vaateita toisiamme kohtaan koska törmäsimme keskellä sitä kulkuväylää eikä voitu todistaa kumman olisi pitänyt väistää, kumpi lähti peruuttaa ensiksi. Tosi jännä, kun ei kumpikaan ollut huomannu vaikka peileihin tuli katottua :) kuolleita kulmia.

Mutta noloin juttu sattui kotipihassa. Tulin autolla kotiin kiireellä, anoppi oli ollut hoitaa lapsia päivän ja mä olin sitten luvannut tulla töistä ajoissa että ehtii junalle. No ajoissa oli sitä että pihaan, auto käynnissä, mummi kyytiin ja eiku menoksi.... pihaan ajaessa olin kyllä huomannut että mies oli ajanut peräkärryn autotallin eteen. Mutta lähtiessä peruuttaa en koko asiaa muistanut vaan taas pöks, peruutin suoraan sitä päin.

Muuten on vaan ollut niitä huhhuh, läheltä piti, mistäs toi tohon tuli tilanteita.

Ei muuta kuin uudestaan rattiin ja matkaan. Ei saa jäädä liikaa asioita miettii.

Sen takia suositellaan että parkkialueella peruutetaan ruutuun.
Itse peruutan aina ruutuun.

Noo, mene jakamaan lehtiä öisin pimeässä talvikinosten keskelle, siis sellaisia piirejä joita et "osaa", vaan teet sijaisena,,, siinä harva auto ihan ilman naarmuja selviää...mitä hienompi rivitaloalue, sen varmemmin on valaistus säästösyistä nolla. Tiet aurataan vasta sitten, kun me olemme ensin ne umpihangessa auranneet omalla autollamme, tai kävellen... :)

näkisitte meikäläisen autot - - - huh, huh.
-- ja kropan. Sekin on aika monesta oudosta kaatumisesta ym. johtuen ihan kakkosluokan kamaa.

Ja, lohdutukseksi: olen siis kyllä ihan päivänvalossakin ajanut tolppia päin ym.
eli olen ns. luonnonlahjakkuus...älä sure, vaan pidä tarpeeksi halpaa autoa, niin ettei harmita, kun noita sattuu. :D

Ei se auta kuin huomenna hypätä taas rattiin ja katsoa miten käy. Ajan kyllä hyvin muutoin mutta peruuttaminen on vaikeaa. Pyrin jättämään autoni helposti saataville. Nyt vain oli siihen viereen ajanut auto, joten sitä varoessani peruutin pahki pylvääseen. Mutta kaipa tästä ylipääsen vaikka itseäni kovin moisesta virheestä soimaankin. Kiitos teille lohduttavista sanoista.

Yhteistyössä