Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Señora;28192232:Ja jos on herkkä iho, siitä kannattaa pitää huolta. Intiimialueille löytyy apteekista voiteita, höylän on hyvä olla myös puhdas, mielummin käyttämätön. Ei siis sama, millä on ajeltu viimeiset 6 kk säärikarvojaJa tämäkin ihan näin yleisesti, mulle on aivan sama mitä muut karvoilleen tekee, vai tekeekö mitään.
Kaveripiirissä ainoot perustelut mitä oon kuullut, on "hyi yök, karvat on ällöttäviä". Mistä lienee moinen ajatus nykyihmisen päähän tullut...
Kaveripiirissä ainoot perustelut mitä oon kuullut, on "hyi yök, karvat on ällöttäviä". Mistä lienee moinen ajatus nykyihmisen päähän tullut...
Mä ainakin pidän karvat poissa koska inhoan sitä fiilistä mikä niistä tulee. Oli ne minkä mittaiset tahansa, tuntuvat ärsyttäviltä enkä pidä siitä, joten tottakai pidän ne mielummin poissa. Ei mua toisten karvaisuus tai karvattomuus kiinnosta todellakaan yhtäänEnkä sheivaa mitään posliinia, tai yleensäkään sheivaa..
Busted!!!
Sori mutta kukaan nainen ei dissais toista naista femakoksi.mikset säkin soittelis mielummin niihin huohotuslinjoille tai menis huoriin, niinkuin muutkin kaltaisesi säälittävät naista saamattomat hörhöt.
Sekö alue missä ne karvat kasvaa? Ei todella ole.
Puuttumatta karvojen tai karvattomuuden paremmuuteen, mulla ainakin reagoi ihan eri tavalla nahka eri kohdissa häpykarvoitusta. Karvatupentulehduksia tulee karvanpoiston seurauksena helpoiten nimenomaan sinne karvoituksen ylärajalle.
Ja ovat siis samanvertaisella kohtelulla, että ei ole tottumisesta kysysmys![]()
Aijaa, mielenkiintoista. Siis tottumisella puhuin juuri siitä että että jos harvemmin ajaa pois jostain kohtaa niin reagoihan se iho herkemmin sheivaukseen siitä kohtaa kun sellaisesta kohtaa mistä sheivaa säännöllisesti. Mutta että sinä siis poistat joka paikasta säännöllisesti ja se on ainoa paikka mikä reagoi..?
No ehkä se sitten on yksilollistä miten iho muutaman kymmenen sentin matkalla reagoi. Mulla taas tulee nyppyä juuri tuonne taipeisiin jos koitan karvaa kasvattaa, mun mielestä ymmärrettävästi koska siellähän se hiertää eniten.
Ei kun poistan joka paikasta ihan helvetin harvoin, mutta suurin osa ihosta on sellaista ettei silti juuri reagoi![]()
Okei, eli on se sitten kuitenkin tottumiskysymys... Sulla se voi olla ihan mekaanista ärsytystä alushousuihinkin (siitä kohtaa se yleensä ärtyy kun "pikkarit hieroo" kun ne karvat eivät ole tyynynä niin kuin täällä sanotaan) koska et ole tottunut olemaan karvaton, ei välttämättä juuri siitä karvanpoistosta johtuva asia. Eli enpä oikein usko vieläkään siihen että juuri se kohta olisi kaikken herkin karvojen poistolle koska yleensä ne todella on ne taipeet ja kohdat alempaa.