perustin kerhon kaikille vm.88 ylös päin

Jenni88 Itse käsitin että tänne voi tulla kunhan on se 88 ;)

En tiedä. Mutta kait me voidaan silti täällä sovussa keskustella.

Jenni88 Miten suhun suhtauduttiin neuvolassa ja myöhemmin synnärillä. Mua hiukan harmittaa kun täällä turussa ainakin katsotaan hiukan sillä silmällä että taas ovat nuoret unohtaneet ehkäisyn. Ja säälittäviä katseita kun tuolla vatsa pystyssä jo pyörin ja hyörin niin että mahtaakos noi nyt pärjätä. :headwall:

Muuten on odotus sujunut ihan kivasti mitä nyt nivussäryt kun ovat paukahtaneet käyntiin.

Niisku-neiti & rinsessa 26+0
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niisku-neiti:
Jenni88 Itse käsitin että tänne voi tulla kunhan on se 88 ;)

En tiedä. Mutta kait me voidaan silti täällä sovussa keskustella.

Jenni88 Miten suhun suhtauduttiin neuvolassa ja myöhemmin synnärillä. Mua hiukan harmittaa kun täällä turussa ainakin katsotaan hiukan sillä silmällä että taas ovat nuoret unohtaneet ehkäisyn. Ja säälittäviä katseita kun tuolla vatsa pystyssä jo pyörin ja hyörin niin että mahtaakos noi nyt pärjätä. :headwall:

Muuten on odotus sujunut ihan kivasti mitä nyt nivussäryt kun ovat paukahtaneet käyntiin.

Niisku-neiti & rinsessa 26+0

no muhun kyllä suhtauduttiin todella hyvin, täällä vammalassa on niin paljon nuoria äitejä.. kyl ehkä jotenki vähän säälivästi kun olin sinä tilanteessa yksin, kun isä ei odotus aikana juurikaan osallistunu mihinkään. Synnärin tädit oli ihania, ja menisin koska tahansa kyl uudestaan koska ne ei kohdellu mua kuin lasta. vaan kuinka tulevaa äitiä kohdellaan. Kyllä kaupungilla kävellessä sai hieman vanhemmilta ihmisiltä kiukkuisia katseita, ja odotusta kommentoitiin et "sellasta se on ku lapset tekee lapsia,et eikö osata ehkäisystä huolehtia" vastasin sit vaan että ei se iästä oo kiinni, kun osaa suhtautua asiaan, niin kuka vaan voi olla lapselleen hyvä äiti. päivääkään en pois vaihtaisi. Ja kun ei ota sitä sillee, kaikki ihmiset on hyviä tuomitsemaa etukäteen vaikka ei tietäisi mistään mitään. mut oikeesti toivon sulle kaikkee hyvää, älä välitä kaikista puheista koska niistä tulee vaan turhaa stressiä. =)
 

Yhteistyössä