Perussuomalaisilla paniikki päällä Hakkaraisen liian suorasukaisesta Unkari-twiitistä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Teuvo Hakkarainen twiittasi:
”Olen ihaillen seurannut, kuinka Unkari pistää kampoihin EU-diktatuurille. Suomen täytyy omaksua samanlainen linja.”

Hakkaraisen mukaan puoluesihteeri käski häntä poistamaan päivityksen, mutta Hakkarainen ei ymmärrä, miksi hänen kirjoitustaan kuvattiin puolueen vastaiseksi toiminnaksi.

– ”Jos olen liian eurokriittinen? Olen pysynyt sillä linjalla siitä lähtien, kun tulin eduskuntaan vuonna 2011. Olen ollut samaa mieltä koko ajan. Jos olen puoluetta vastaan toiminut, niin miksi sitä ei ole sanottu minulle? Olisi puoluesihteeri sanonut, että älä toimi noin. Kun ei ole kukaan sanonut yhtään mitään.”

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010257259.html
 
vierailija
”Kukaan ei ole sanonut yhtään mitää,” sanoo Teukka.

Niinpä niin, koska Teukka ob puolueen linjoilla, mutta Halla-ahon ja Purran aikana kaikkia asioita ei saa sanoa ääneen.
 
vierailija
 
vierailija
Ei se ole liian eurokriittinen, vaan liian Fideszmyönteinen. Perussuomalaisten johto ei halua olla samassa ryhmässä venäjämielisen Fideszin kanssa. Jos Teukka haluaa, hän on väärässä puolueessa.
 
vierailija
Sittenhän Wille Rydman on normaali ihminen, vaikka muuta olet yrittänyt väittää.
Jos alaikåisten viettely on sinusta normaalia, niin sitten sinun täytyy tutkia normaaliuskäsitettä tarkemmin. En minä ala sinulle kaikkia maailman ratakiskoja taivuttelemaan. VR:llä on jo tarpeeksi niissä tekemistä. Opetusministerin junamatka Pietarsaari-Hki akselilla oli yhtä helvettiä tämän jonkun ratakiskon taivuttelijan takia.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Jos alaikåisten viettely on sinusta normaalia, niin sitten sinun täytyy tutkia normaaliuskäsitettä tarkemmin. En minä ala sinulle kaikkia maailman ratakiskoja taivuttelemaan. VR:llä on jo tarpeeksi niissä tekemistä. Opetusministerin junamatka Pietarsaari-Hki akselilla oli yhtä helvettiä tämän jonkun ratakiskon taivuttelijan takia.
Sittenhän Wille Rydman on normaali ihminen, vaikka muuta olet yrittänyt väittää.
 

Yhteistyössä