peruskoulu ON perseestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
:whistle:

mut joo, mua ja tuota Sälliä on nyt syyllistetty jo muutama vuos sillä, et lapsi on päästään vialla kun ei kouluun suostu menemään, yritetty saada mua passittamaan se nuorisopsykiatrian osastojaksolle, vihjailtu nuorisokotiin joutumisella, jouduttu lastensuojelun kanssa tekemisiin yms yms

nyt sit eilen selvis, et koulun oppilashuoltoryhmän jäsenenä toimiva erityisluokan ope ei oo kuullutkaan tuosta pojasta, sattui vaan olemaan mun kaverin kaveri joka alkoi sille asiasta puhumaan, ja selvisi myös et tän saman kiusaaja porukan jäljiltä tuolla luokalla on jo ennestään kaks oppilasta jotka ei kykene normaalissa luokassa olemaan traumojensa ym takia, ja mulle on vaan sanottu et ei mitään kiusaamista ole ja koska tuo poikakaan ei sitä suoraan ääneen kellekkään sano et ne oppilaat sitä pelottaa tms, niin silloinhan mitään ongelmaa ei olekkaan |O

ja kaikkein parhaimpana vissiin tässä on se, et rehtori oli ollut syksyllä sitä mieltä et ei jaksa kiinnostaa tuollainen ongelmatapaus joka on hänen niskoilleen kipattu (mä soitin ja ilmoitin tuon toiseen kouluun kun tajusin et ikinä sitä ei sinne vanhaan enää saa) et antaa olla jos ongelmia tulee, ei jaksa vaivautua |O

on meinaa toooosi hyvä mieli nyt, saatana paskaa on tullu ammatti-ihmisiltä niskaan ämpäri kaupalla, ja nyt sit tuleekin esille, et niitä ei vaan oo jaksanu kiinnostaa, tai et ne ei vaan välitä..

:hug:

Ihan samaa mieltä siitä, että peruskoulu ON PERSEESTÄ. Niin kauan kun sulaudut joukkoon on kaikki ok mutta kun vähänkään poikkeat normista niin johan on ongelmia. Todettu on :/

Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:

Ihan samaa mieltä siitä, että peruskoulu ON PERSEESTÄ. Niin kauan kun sulaudut joukkoon on kaikki ok mutta kun vähänkään poikkeat normista niin johan on ongelmia. Todettu on :/

Ei onneksi aina.

Lisään vielä että tuollaista käytöstä ei voi sallia. Tuosta tulisi käynnistää tutkimukset miten tuohon on voitu päätyä.

Kuka siis on ehdottanut psykiatrista hoitoa ymja millä a
siantuntemuksella, jos asia ei ole ollut esillä oppilashuoltoryhmässä? Erikoista, että noin iso asia hoidettaisiin tuolla tavalla, vaikka varmaan onkin mahdollista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuka siis on ehdottanut psykiatrista hoitoa ymja millä a
siantuntemuksella, jos asia ei ole ollut esillä oppilashuoltoryhmässä? Erikoista, että noin iso asia hoidettaisiin tuolla tavalla, vaikka varmaan onkin mahdollista.

poika on käyny nuorisopsyk.polilla viime keväästä asti, siis silloin kun oli vielä edellisessä koulussa niin aloitti, silloin kuraattorin kanssa sovittiin et pyydetään sieltä apua, kun koulussa ei kerran mitään ongelmia koulun mukaan ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:

pöh, höpö, höpö. Ihmisillä on niin kamalia kakaroita vaan!

Alkuperäinen kirjoittaja aapelikaapeli:
kuulostaapa niin meidän pojan koululta. :kieh:

ikävä kyllä on eri koulu..

eli tätä samaa paskaa on muuallakin, on se mukavaa |O

en tiiä pitäiskö itkee vai nauraa ku nää samat ammattilaiset on mulle ja tolle pojalle sanonu päin naamaa et siitä ei ikinä tuu normaalia aikuista jos se ei peruskoulussa käy oppivelvollisuuttaan loppuun..

ja tuli muuten mieleen et me joudutaan periaatteessa vielä 1,5v olla näiden ihmisten kanssa tekemisissä, koska sen verran on oppivelvollisuutta vielä jäljellä :headwall:
mulla on parin viikon sisään kaikkien asiaa hoitaneiden (hah, hoitaneet tosiaan..) kanssa tapaamisia, miten ihmeessä mä selviän siellä? :/