Perunko treffit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Ärsyttää

Vieras
Mies eronnut exästään keväällä, parin vuoden suhde takana. Exällä kuulema toinen, on kai jotenkin kuvioissa vieläkin.
Eilen sitten kertoi että eksä tulee kyläilemään klo 22 ja siitä eteenpäin. Ja näinpä teki.

Mua hiukan tympii tää asia. Vaikka mies on sanonut että exä kärkkyy vaan hänen rahojaan eikä mitään muuta jne. Silti.

Ollaan sovittu treffit, nyt alkaa tuntumaan siltä että taidan peruuttaa ne.. mitä mieltä ootte?

Luulen että niillä on tunteita vielä toisiinsa. Mun mies (sillojnen ex), kun oltiin erossa oli meillä melkein joka yö vaikka tapaili yhtä naista, ja itse toista miestä. JA ei todellakaan vaan juteltu.

Joo. Niin taidan tehdä. Mies on sanonut että jollakin tavalla on tunteita vielä tähän exäänsä mutta tietää tarkkaan että eivät enää yhteen palaa (ei itse halua sitä) yms.
Mutta mistäs minä tiiän, jos se on vaan pelkkää puhetta ja exän näyttäessä vihreetä valoa palaakin sen luo.

Ottaa päähän. Kas kummaa että mun idioottimagneetti toimi taas.

Alkuperäinen kirjoittaja Ärsyttää eikä ihan vähä:
Joo. Niin taidan tehdä. Mies on sanonut että jollakin tavalla on tunteita vielä tähän exäänsä mutta tietää tarkkaan että eivät enää yhteen palaa (ei itse halua sitä) yms.
Mutta mistäs minä tiiän, jos se on vaan pelkkää puhetta ja exän näyttäessä vihreetä valoa palaakin sen luo.

Ottaa päähän. Kas kummaa että mun idioottimagneetti toimi taas.

Samaa lööperiä mun mies selitti silloiselle tyttöystävälleen vaikka mua kohtaan oli tunteita, puhu lapsista ja ym antoi ymmärtää parin kuukauden seurustelusta liikoja sille naiselle...Totuus oli kuitenkin toinen.

Yhteistyössä