Perunko häät miehen lihomisen takia?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mies itse sanoi suhteemme alussa monta kertaa, että naiset aina lihoo kun aletaan seurustelemaan. Loukkaannuin ja sanoin, että mä en ainakaan aijo lihoa. Enkä ole lihonut kiloakaan. Nykyään mies ei kuulemma muista sanoneensa näin mikä loukkaa ja suututtaa..

Kun aloimme seurustelemaan n 4 vuotta sitten olimme vähän päälle parikymppisiä ja nyt olemme menossa naimisiin. Mies on lihonut 20kg suhteemme aikana ja painaa päälle 100kg... pituutta on jotain ehkä 187cm. En itsekään ole mikään missi, mutta oma painoindeksini on sentään normaalipainossa (22,22).

En mielestäni ole pinnallinen, mutta ällöttää harrastaa seksiäkään tuollaisen kanssa kun se maha vaan heiluu siinä. Miehestäni tulee enemmän mieleeni sika kuin mies...

Rakastan häntä, mutta eniten suututtaa se, että itse en saa lihoa ja mieheltä on ollut kauhean tarkkaa mittailua kokoni joka suhteessa. Olen 180cm, 72kg ja kauhean epävarma painostani juurikin mieheni takia. Myös kengän kokoni (joka on sitäpaitsi normaali: 39-40) on saanut huomiota mieheltäni..

Syödessä mies hotkaisee oman ruokansa sekunnissa ja on jo sörkkimässä haarukallansa mun ruoka-annosta. Myös ärsyttää, että maksamme ruuan puoliksi (joskus minä maksan jopa enemmän) ja mies syö tuplasti sen mitä minä.

Olisikohan tarpeen perua heinäkuun häät? Olenko itse vaan lapsellinen?
 
vierailija
Äijä vaikuttaa käytökseltään seksistiseltä ja epäreilulta. Jos hän ei viehätä sinua ja saa olosi kurjalsi, en suosittele naimiisiinmenoa. Ei tilanne varmasti ainakaan tule parantumaan, jollette puhu asioita selväksi
 
vierailija
Miks en pysty ottaa tätä tosissaan
Koska tämä on palsta-akkojen tyypilliseen tapaan täysin liioiteltu tarina. Kun näissä kertomuksissa aina kaunistellaan omaa osuutta ja kauhistellaan miehen osuutta, niin lopputulos on juuri tuollainen maalaisjärjen vastainen tilanne, jossa mies on muka kauhean tarkka naisen lihomisesta muttta sitten kuitenkin itse lihoo kuin syöttösika (ja tietenkin syö naisenkin ruoat). VMP.
 
vierailija
Aika vaikea tilanne. Teidän pitää jutella aikooko mies pitää itsestään huolen vanhuuteen asti, vai tuhlaako terveytensä. Sitten sun pitää päättää jaksatko jatkaa suhdetta, puntarissa rakkaus ja toisen huonot elämäntavat jotka nakertaa suhdetta ja sitä rakkautta koska ne tuntuu susta välinpitämättömyydeltä.
 
vierailija
Pitää mennä naimisiin ihmisen kanssa, josta pystyy hyväksymään ulkomuodon muutokset. Aika moni ukko 3 -4-5 kymmpisenä alkas lössähtää ja lihoa. Mistäs sen nuorena varmuudella tietää mitä maata toinen on. Ja kaljuuntuakin voi. Ja tulla vaikka mitä sairauksia.
Myötä- ja vastoinkäymisissä.
 
Elämänkoululainen
Keskustelkaa asioista, jos ei yhteisymmärrystä ja jonkinmoista tasa-arvoa asian suhteen löydy niin kannattaa tosiaankin perua häät näin alkuunsa.
Itsekin olen hieman samankaltaisessa tilanteessa jossa kumppanini mittailee minun vartaloani (keikun siinä normaali-alipainon rajoilla) saisin kuulemma laihtua. herra tosin itse on luuta ja nahkaa
 
vierailija
Emmää lähtis naimisiin tommosessa tilanteessa.
Ihan aluks jo tärkein, eli se mitä sinä ajattelet miehestä; seksi hänen kanssaan on sun mielestä ÄLLÖÄ! No oikeesti!! Kyllä nyt vielä naimisiin mennessä pitäis tuntua edes jotain innostusta miestä kohtaan.. :(


Toinen sitten. Sanoisin että mies kommentoi sun ja naisten paino- ja ruoka-asioita, koska painon hallinta on hänelle itselleen ongelma. Tämä ei tule muuksi muuttumaan... 6v jälkeenkin tulee mies hotkaisemaan ruokansa ja jälkiruokansa, ja omassa pahassaolossaan alkaa kritisoimaan sua jälkiruuan "ylenmääräisestä syömisestä" kun otat toista lusikallista jälkiruuastas. - Terveisin 6v avioliiton jälkeen..

Minä kyllä ihan mielestäni rakastan miestäni.. Ja tiedän että olemme halunneet toisiamme hyvinä ja huonoinakin aikoina (luojan kiitos näin, kun vaan mietinkin omaa muutostani, raskauksia, synnytyksiä, toipumisia ja vaurioita..). Mutta nuo samat painoon ja ruokaan liittyvät asiat ovat ajaneet meidät USEIN melkein eron partaalle. Ja niin naurettavaa kuin se onkin, niin esim nyt kun grillikausi avattiin, niin mies ja lapset söivät makkaransa ulkona, minä söin sisällä ihan vaan sen takia että sain rauhassa syödä kaksi makkaraa ilman miehen katseita.. :cautious:
..Ravintolassa en enää edes viitsi tilata jälkiruokaa, kun siitä kuitenkin tulee vain pahamieli kun toinen siinä vahtaa..

Mutta niin.
Pitäisikö sinun kuunnella alitajuntaasi kun se koittaa karjua sulle ettet oikeasti todella halua tuota miestä.. Mutta onko sulla selkärankaa selvittää asiat kuntoon...
 
vierailija
kannattaa varmaan peruu, se mieshän voi jopa pieriä itsensä ja muut tainnoksiinkin sopivan tilaisuuden tullen? Niin, ja kohta se pukeutuu pieruverkkareihin ja reikäisiin kalsareihinkin ja istuu sohvalla pullo kourassa. Sama toisinpäin, peruisiko mies häät sinun lihomisen vuoksi?
 

Yhteistyössä