M
mä
Vieras
keitin tässä perunoita ja aloin nyt miettimään, kun muutamassa perunassa oli itua (siis yhdessä kohtaa) niin uskaltaako niitä syödä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Oikeasti nissä on syöpää aiheuttavia aineita, mut samapa toi sit kai, kun niitä ennen (niitä tukimuksia)on syöty.
Voi äly. Ja kun ne ei ees maksa mitään! :O
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:En uskaltaisi syödä.
Vihreää jos on yhtään, ei sitä pottua saa syödä.Ja höpö höpö, idut ja vihreät osat vaan pois ja kattilaan ja suuhun.
Itämisenestoainetta on käytetty perunanviljelyssä kauan, vaikka se on ihan turhaa, kun on hyvä kellari.Harvemmin syöpä yhtäkkiä iskeekään.
Mut tosiaan, se vaan lisää riskiä. Ei sen vaarallisempaa kuin vaiks tupakka. Mitä taas minä poltan.
Senkin takia monet ovat kasvattaneet pottunsa aina itse.Itämisenestoainetta on käytetty perunanviljelyssä kauan, vaikka se on ihan turhaa, kun on hyvä kellari.
Niillä on eri käyttöturvallisuusasteikot, kun ei ole syötävä se toinenHarvemmin syöpä yhtäkkiä iskeekään.
Mut tosiaan, se vaan lisää riskiä. Ei sen vaarallisempaa kuin vaiks tupakka. Mitä taas minä poltan.