V
vieras
Vieras
http://www.yle.fi/teema/tiedeuutiset/uutinen.shtml?id=15940
Mitähän sitä uskaltaisi lapsille syöttää?
Mitähän sitä uskaltaisi lapsille syöttää?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vii:Outoa että diabetes on kokoajan lisääntymässä jos syynä varhainen juuresten saanti. Kun kuitenkin kiinteiden aloitus suosituksia on kokoajan nostettu. Silloin kun me ollaan oltua vauvoja on kiinteät aloitettu vissiin 3 kk iässä ja sitä ennen jo appelsiinimehua.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:Alkuperäinen kirjoittaja vii:Outoa että diabetes on kokoajan lisääntymässä jos syynä varhainen juuresten saanti. Kun kuitenkin kiinteiden aloitus suosituksia on kokoajan nostettu. Silloin kun me ollaan oltua vauvoja on kiinteät aloitettu vissiin 3 kk iässä ja sitä ennen jo appelsiinimehua.
Aiemmin lapsuusajan diabetesta ei läheskään aina tunnistettu. Etenkään niin aikaisin kuin nykyään. Tuossa jutussahan oli, että 0-4-vuotiaiden diabetes on noussut paljon. Ennen ei varmasti huomattu diabetestä yhtä "helposti" yhtä aikaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:Alkuperäinen kirjoittaja vii:Outoa että diabetes on kokoajan lisääntymässä jos syynä varhainen juuresten saanti. Kun kuitenkin kiinteiden aloitus suosituksia on kokoajan nostettu. Silloin kun me ollaan oltua vauvoja on kiinteät aloitettu vissiin 3 kk iässä ja sitä ennen jo appelsiinimehua.
Aiemmin lapsuusajan diabetesta ei läheskään aina tunnistettu. Etenkään niin aikaisin kuin nykyään. Tuossa jutussahan oli, että 0-4-vuotiaiden diabetes on noussut paljon. Ennen ei varmasti huomattu diabetestä yhtä "helposti" yhtä aikaisin.
Diabetes huomataan kyllä aika äkkiä, kun sokerit nousee riittävästi menee koomaan ja kuolee.
Alkuperäinen kirjoittaja tämmöstä:Aina haukutaan hiilaritietoisia ruokavalioita, mutta uskokaa minua, ne tulevat vielä joku päivä diabeetikoille ruokavalioiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:Minä vähän veikkaan että mm. Kiinassa ja USAssa ei peruna taida (muuten kuin ranskalaisina ja sipseinä) kuulua ruokavalioon suuremmassa määrin ja sielläkin sairastuvuusluvut kohoavat koko ajan... Monenlaisia tutkimuksia on vireillä koko ajan eikä täyttä varmuutta ole sen enempää siitä mikä diabeteksen aiheuttaa kuin ennenkään -siis jos puhuttaan ruoka-aineista. Toki syntymekanismi on tiedossa muttei se mikä lopullisen saarekesolujen tuhon käynnistää.
Alkuperäinen kirjoittaja tämmöstä:Aina haukutaan hiilaritietoisia ruokavalioita, mutta uskokaa minua, ne tulevat vielä joku päivä diabeetikoille ruokavalioiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tämmöstä:Aina haukutaan hiilaritietoisia ruokavalioita, mutta uskokaa minua, ne tulevat vielä joku päivä diabeetikoille ruokavalioiksi.
Miksi tulisi?
Alkuperäinen kirjoittaja tämmöstä taas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tämmöstä:Aina haukutaan hiilaritietoisia ruokavalioita, mutta uskokaa minua, ne tulevat vielä joku päivä diabeetikoille ruokavalioiksi.
Miksi tulisi?
Siksi koska kannattaa käyttää vain alhaisen glykeemisen indeksin hiilareita, ne eivät nosta verensokeria yhtä nopeasti kuin korkean GI:n hiilarit.
Laihduttajien ja diabeetikkojen kannattaisi vähentää perunan, riisin ja pastan syöntiä. Tai ainakin valita aina täysjyvä vaihtoehdot.
Ihmettelen miksi ei jo tajuta sitä että liika hiilareiden mässyttäminen ei ole diabeetikoille hyväksi.