Peruisitko synttärit?? (oksennustauti)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hömppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hömppö

Vieras
Jos synttärit ois tarkoitus pitää lauantaina ja lapsi ois viimeyönä oksentanu niin peruisitko synttärit? Just alkuviikosta laitoin kutsukortit postiin ja mietin, että pitäskö ruveta soittelemaan perään, että tulla viikon päästä. Äh.

Siirrä synttäreitä. Meillä tyttö oksensi talvella pari kertaa aamulla, silloin oli torstai ja lauantaina minä aloin oksentamaan. Jos lapsi on tartuttanut muun perheen, et vielä tiedä sitä vaan sen näkee vasta parin päivän päästä.

Alkuperäinen kirjoittaja minävaan:
Ilman muuta peruisin tai ainakin ilmottaisin kaikille, et on ollut oksentelua niin päättäköön sit vieraat itse, että tuleeko vai ei.

Mä nyt peruin synttärit ku onhan se vähän inhottava lapselle jos tuleeki vain yks vieras. Ei tämä lapsi enää oksenna ja tuolla jo juoksee mutta saa luvan odottaa vielä viikon, ei voi mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Etsiväkaksoset:
Peruisin. Meiltä tarttui oksennus/ripulitauti vileä viikon päästä siitä kun kumpikaan vauvoista oli viimeksi ripuloinut. Vaikka lääkäri väitti että ei tartu enää sen jälkeen kun kakka kiinteytyy.

Mistä tiiät, että on tarttunut silloin vielä just teiltä? Senhän voi saada mistä vaan. En oikein usko tuohon...

Mutta hyvä ap, että peruit synttärit...

Yhteistyössä