miten tekisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Saimi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Saimi"

Vieras
Eli Veljen tytöllä on pian synttärit. Ensin meiltä kyseltiin että milloin päästäisiin tulemaan(on eri paikkakunnalla) jne. no sanoin sitten milloin me päästäisiin mutta yhtäkkiä juhlia ei voikkaan pitää silloin koska menee kuulemma liian kauas(joo,viikon!).

No mä nyt tässä sitten mietin että kun meille ei mitään virallista kutsuakaan ole tullu että laitanko menemään vaan kortin vai täytyykö mun hommata lahjakin? eisiis paikalle silloin päästä! Veli itse on aina laittanu tulemaan pelkän kortin jos ei pääse mutta nyt oli toiselle sisarrukselle sanonu meistä että "no kerran ei pääse,niin voivathan ne tuoda lahja myöhemmin".

Lapsi minkä synttärit on täyttää 5vuotta.

Voittehan te mennä lahjan kanssa silloin viikkoa myöhemmin, kun teille sopii. Eihän se mitään haittaa, jos vieraita tulee useampana päivänä, varmaan lapsestakin kivempi, että saa juhlia monta kertaa.

Meillä on pojan juhlat yleensä aina useampi päiväiset. Paljon helpompi meille niin. Kaverisynttärit yhtenä päivänä, ja sitten kummit ja muu lähisuku kun pääsee (moni on vuorotyössä niin ei käy päivät yhteen helposti). Minustakin on kivempi kun ei niin paljoa vieraita kerralla kun koti ei niin kovin suuri ole.

[QUOTE="vieras";21959519]Voittehan te mennä lahjan kanssa silloin viikkoa myöhemmin, kun teille sopii. Eihän se mitään haittaa, jos vieraita tulee useampana päivänä, varmaan lapsestakin kivempi, että saa juhlia monta kertaa.[/QUOTE]

no aika tyhmää että muiden pitää vielä erikseen kahvittaa ne jotka ei pääse paikalle synttäreiks.. kyllä mua ainakin ärsyttää että jotkut sukulaiset on sitä mieltä että he päättää koska mun pitää järjestää tarjoilut, kun ei kerran pääse sillon kun pitäs..

lähetä kortti, vie tyttö vaikka elokuviin myöhemmin tai jotain? ja eiköhän se ole jo rojua saanut synttäreinä muutenkin.. :P

Yhteistyössä