Persujen vaalileffan traileri

Ja tässä perussuomalaisten vaalileffan traileri:


Melkoista flirttailua rokotusvastaisille etc. Tulee kyllä mieleen nää ketutus-pätkät viime vaaleista. Jos tää on meno, niin vaikea uskoa, että hallitukseen kavereita löytyy.
 
Ja tässä perussuomalaisten vaalileffan traileri:


Melkoista flirttailua rokotusvastaisille etc. Tulee kyllä mieleen nää ketutus-pätkät viime vaaleista. Jos tää on meno, niin vaikea uskoa, että hallitukseen kavereita löytyy.
Miksi perussuomalaiset eivät kunnioita suomen kieltä? "Joutuivat paeta" on pääkaupunkiseudun mamusuomea. :( Sitä, mitä Lissukin joskus kirjoittaa...

Tero Pekka voisi tekniikan miehenä vaivautua laittaamaan videolinkit:
 
vierailija
Ja tässä perussuomalaisten vaalileffan traileri:


Melkoista flirttailua rokotusvastaisille etc. Tulee kyllä mieleen nää ketutus-pätkät viime vaaleista. Jos tää on meno, niin vaikea uskoa, että hallitukseen kavereita löytyy.
Onko persujen vaalileffa sulta pois?
 
vierailija
Valtioon ja viranomaisiin hyvin skeptisesti suhtautuvia on tietyssä porukassa hyvin paljon. Sen ääniä noilla koronarokete- ja mikrosiruvihjauksilla kosiskellaan.

Tää oli vaan traileri, eiköhän sieltä suurimpaan osaan "kansan syvien rivien" uhkakuviin puututa vaalikampanjan edetessä.
Ok. Siis voisi sanoa, että kyse on ei niin älykkäästä kansan osasta. Aivan uskomatonta sontaa tuo video.
 
vierailija
Noissa mainoksissa on mielestäni persujen sielu. Ja vaikka mä oon esim. Maahanmuutosta aika samaa mieltä kun he, niin en kyl heitä äänestä. Hakee kaikessa vaan negatiivista.

Sitäpaitti, vaikka väittää ettei oo rasistinen puolue, niin jostain kumman syystä kaikki tuntemani rasistit heitä äänestää....
 
vierailija
Mikään muu puolue ei perustu enempää uhkakuvien maalailuun. Klassinen konsti etenkin tietyntyyppisillä puolueilla.

Mielestäni kaikki muut isot puolueet esittävät myös positiivisia ratkaisuja. En ota kantaa siihen, että onko ne aina niin hyviä. Mutta persut 90 prosenttisesti vaan pelottelee.
Kovasti ihmisiä pelotellaan ilmastonmuutoksella. Klassinen konsti saada kannatusta.
 
Noissa mainoksissa on mielestäni persujen sielu. Ja vaikka mä oon esim. Maahanmuutosta aika samaa mieltä kun he, niin en kyl heitä äänestä. Hakee kaikessa vaan negatiivista.

Sitäpaitti, vaikka väittää ettei oo rasistinen puolue, niin jostain kumman syystä kaikki tuntemani rasistit heitä äänestää....
Tietenkin rasistit äänestävät maahanmuuttokriittisintä puoluetta, mutta ei se muuta puoluetta, puolueen ohjelmaa tai hallitusohjelmaa rasistiseksi.
 

Yhteistyössä