Persujen kannatus tulee jämähtämään nykyiselleen (kunnallisvaalikannatus) tai laskemaan Jussi Halla-ahon puheenjohtajan pestistä lähdön jälkeen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Pääteesit on kopsattu äärioikeistolaisilta/fasisitisilta puolueilta/liikkeiltä muualta maailmassa sekä vanhoista "opeista" 30-luvulta.

Luulin, että sä kävit sen koulusi loppuun.
Ja mä luulin sua aikuiseksi.

Mistäs vihervasemmiston ''pelastetaan koko maailma ensin, sitten vasta suomalaiset...jos ovat enää elossa'' on vetästy?
 
Deleted member 149094
Eli kun perussuomalaisissa on jäseninä maahanmuuttajia ja homoja, sä vedät kiintiö seikat keskusteluun, mutta et usko että heitä voitaisiin hyväksyä puolueeseen ihan samoista syistä kuin muut sinne hyväksytyt jäsenet?
Mahdollisesti, mutta se on joko alisteinen asema tai ristiriita sanomaan. (Tai no, sanomahan nyt muuttuu joka viikko ja joskus on kaksi sanomaa eri henkilöiltä).
 
Deleted member 149094
Mä en ymmärrä tuota ''valkoisen heteron'' vastustamista, yleisesti miesten (koska sillai varsinkin suomalaismiehiä kutsutaan)...valkoinen hetero alkaa olla vähemmistö koko maailmassa.

On sanottu, on sanottu että perussuomalaiset ovat fasistinen rasistipuolue joka tulisi jopa lakkauttaa (ei ole nyt linkkiä, facessa on mm. Rasmus ryhmässä usein tällasta mainittu).
On myös sanottu tiettyjen poliitikkojen suusta sanottuna, että pahin uhka suomalaisille ei ole eurooppaan karanneiden isisläisten tuoma terrorismin uhka vaan rasistiset suomalaiset jne...
Ni. No sitähän ne persut taitaa sanoa, ettei vähemmistö saa sanella. Niinkuin ne vaaleanpunaiset virtahevot..

Ja on sanottu, että vihervassait mädättää Suomen ja sitä rataa. Et mihin me päästään tässä, kuka aloitti? :D Mun mielestä toi jatkaminenkin on yhtä väärin. Mut sitten taas persut sanoo, et he aloitti, koska muut teki jotain.. mitä ne muut nyt aina tekee. Mut samaahan ne persut nyt tekee, tälleen ulkopuolisen silmin, kuin noi vihervassarit ja rasmuslaiset.
 
Ni. No sitähän ne persut taitaa sanoa, ettei vähemmistö saa sanella. Niinkuin ne vaaleanpunaiset virtahevot..

Ja on sanottu, että vihervassait mädättää Suomen ja sitä rataa. Et mihin me päästään tässä, kuka aloitti? Mun mielestä toi jatkaminenkin on yhtä väärin. Mut sitten taas persut sanoo, et he aloitti, koska muut teki jotain.. mitä ne muut nyt aina tekee. Mut samaahan ne persut nyt tekee, tälleen ulkopuolisen silmin, kuin noi vihervassarit ja rasmuslaiset.
Niin, kumpi oli ensin...muna vai kana.
Itse näkisin sen niin, että ensin alkoi ongelmat, ihmiset kyllästyi ja alkoivat vaatimaan muutosta.

Onhan Halla-ahokin sanonut, että ilman haittamaahanmuuttoa ei perussuomalaisia tarvittaisi.
 
Deleted member 149094
Millä tavoin se sanoma heiltä on mielestäsi muuttunut, koskien maahanmuuttajia ja homoja, koska mun mielestä he ovat koko ajan sanoneet samaa?
Maahanmuuttajat: Rajat kiinni, rajat puolittain auki, työperäinen muutto ok, työperäinen muutto ei ok, työperäinen muutto ok, jos 3000 kuussa.

Homoseksuaalit pitäis laittaa saarelle, homot on ok, mutta siitä ei saa puhua kouluissa, loput menee jotenkin kännissä ja läpällä.
 
Deleted member 149094
Niin, kumpi oli ensin...muna vai kana.
Itse näkisin sen niin, että ensin alkoi ongelmat, ihmiset kyllästyi ja alkoivat vaatimaan muutosta.

Onhan Halla-ahokin sanonut, että ilman haittamaahanmuuttoa ei perussuomalaisia tarvittaisi.
No, jos nyt sitä kuuluisaa maahanmuuttoa on n. 3000 kpl vuodessa, joista kaikki ei varmaankaan jää, niin tarviiko puoluetta enää?
Omien tekojen oikeutus on laajempi keskustelunaihe. Mitä pahaa esimerkiksi feministit ovat persuille tehneet? Naisten "sorto" tuli ensin, feministit vastusti, persut vastustaa feministejä.
Mamut tuli, persut vastusti, Et ei tossa ole logiikkaa. Ellei sitten puhuta, että persut ei kannata tasa-arvoa, vaan heteromiesten oikeuksia, jotka on siis vähemmistöä, joita persut tahtoo rajoittaa.
 
vierailija
Maahanmuuttajat: Rajat kiinni, rajat puolittain auki, työperäinen muutto ok, työperäinen muutto ei ok, työperäinen muutto ok, jos 3000 kuussa.

Homoseksuaalit pitäis laittaa saarelle, homot on ok, mutta siitä ei saa puhua kouluissa, loput menee jotenkin kännissä ja läpällä.
Tässä on se ongelma, että keksit nämä jutut itse. Jos vaivautuisit lukemaan vaikkapa puolueen ohjelmia, huomaisit ettei siellä ole mitään ristiriitaa. Tai ylipäätään, jos seuraisit asioita sen sijaan, että pitäisit jonkun vierailijan kirjoitusta kaksplussalla virallisena puolueen (tai Halla-ahon) kantana.
 
vierailija
No, jos nyt sitä kuuluisaa maahanmuuttoa on n. 3000 kpl vuodessa, joista kaikki ei varmaankaan jää, niin tarviiko puoluetta enää?
Helsingissä on jo kaupunginosia, joissa vieraskielisten osuus on yli 40 % väestöstä. Eli tarvitseeko vielä puoluetta, jonka politiikan fokus on nimenomaan maahanmuutossa ja maahanmuuttajissa? Vuosi vuodelta enemmän.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Deleted member 149094
Uskoakseni ei kovinkaan moni, eikä esimerkki ollut minun, vaan sinä sen esille nostit.
Takerruit kuitenkin esimerkkiini ja aloit siitä puhua. Sanoit, että
Yksilönvapautta on se että saa kuvitella olevansa virtahepo, mutta ei pakottaa muita vaatimaan kohtelemaan virtahepona, kun kerran sellainen ei oikeasti ole.
Eli se ei ole ongelma siis ollenkaan, että on vähemmistöjä, jotka yrittävät sanella, mitä valkoisen heteron tulee tehdä tai ajatella? Siitähän tässä oli kyse. Sori, mä en voi kokoajan tavata sulle, että mistä tässä puhutaan.
 
Deleted member 149094
Tässä on se ongelma, että keksit nämä jutut itse. Jos vaivautuisit lukemaan vaikkapa puolueen ohjelmia, huomaisit ettei siellä ole mitään ristiriitaa. Tai ylipäätään, jos seuraisit asioita sen sijaan, että pitäisit jonkun vierailijan kirjoitusta kaksplussalla virallisena puolueen (tai Halla-ahon) kantana.
En mä keksi persuille yhtään mitään, kyllä he keksii nää jutut ihan itse. Seuraa niiden sanomisia, äläkä keksi niiden sanomisia itse.
 
Deleted member 149094
Olet kyllä harvinaisen raskas ihminen. En tiedä oletko älyllisesti epärehellinen vai oikeasti noin tyhmä. Toivottavasti saat edes palkkaa tuosta suvakkipaskan suoltamisesta.
Taisin osua johonkin, kun piti oikeen neljällä lauseella räkyttää. Keksit yhden uuden lauseen lisää! Onneksi olkoon.
Vai oliko tämä sitä kuuluisaa persujen "Puhumista poliittisista aiheista".
 
vierailija
En mä keksi persuille yhtään mitään, kyllä he keksii nää jutut ihan itse. Seuraa niiden sanomisia, äläkä keksi niiden sanomisia itse.
"Näppärästi" käänsit minun argumenttini minua vastaan. Hyvä hyvä. Sen verran voin tähän kommentoida, että kun nyt olen runsaan kahdenkymmenen vuoden ajan lukenut jokaisen Perussuomalaisten poliittisen ohjelman ja kuunnellut aika monta heidän puhettaan (en ole puolueen jäsen btw), niin kyllä minulla aika hyvä kutina on siitä mitä siellä on sanottu ja mitä asioita ajettu.

Sinulla sen sijaan on se tyyli, että otat jonkun kommentin jostain - usein tältä palstalta tai iltapäivälehden kolumnista - ja sitten kuvittelet päässäsi ja vakuutat itsesi, että se on persujen mielipide. Esimerkiksi nyt se Halla-ahon pääministeriys toisessa ketjussa. Joku jossain spekuloi, että ei se hallis halua pääministeriksi ja sen takia luopuu puheenjohtajuudesta, niin sinulle se on virallinen totuus ja voit haukkua miestä takinkääntäjäksi kun se on joskus sanonut olevansa valmis pääministeriksi ja nyt luopuu puheenjohtajuudesta kun ei halua pääministeriksi. Sitten öyhötät maanisesti persuja vastaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
"Näppärästi" käänsit minun argumenttini minua vastaan. Hyvä hyvä. Sen verran voin tähän kommentoida, että kun nyt olen runsaan kahdenkymmenen vuoden ajan lukenut jokaisen Perussuomalaisten poliittisen ohjelman ja kuunnellut aika monta heidän puhettaan (en ole puolueen jäsen btw), niin kyllä minulla aika hyvä kutina on siitä mitä siellä on sanottu ja mitä asioita ajettu.

Sinulla sen sijaan on se tyyli, että otat jonkun kommentin jostain - usein tältä palstalta tai iltapäivälehden kolumnista - ja sitten kuvittelet päässäsi ja vakuutat itsesi, että se on persujen mielipide. Esimerkiksi nyt se Halla-ahon pääministeriys toisessa ketjussa. Joku jossain spekuloi, että ei se hallis halua pääministeriksi ja sen takia luopuu puheenjohtajuudesta, niin sinulle se on virallinen totuus ja voit haukkua miestä takinkääntäjäksi kun se on joskus sanonut olevansa valmis pääministeriksi ja nyt luopuu puheenjohtajuudesta kun ei halua pääministeriksi. Sitten öyhötät maanisesti persuja vastaan.
Äläkä unohda miten tuo kutsuu kaikkia itseään vastaan olevia persuiksi ja öyhöttäjiksi, sitten pyytää linkkejä viesteihin missä hän on muka ketään täällä ensimmäisenä haukkunut.
 
  • Haha
Reactions: Palstapesu

Yhteistyössä