Persujen kannatus on viimeisimmän tutkimuksen mukaan 23.35 ja persut on toiseksi isoin puolue:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mukavaa:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ne Persutkaan nyt ihan ihmeisiin pysty. Muistakaa kuitenkin, että Suomi on EU:ssa ja se tuo mukanaan myös velvoitteita pakolaispolitiikkaan sekä kehitysmaa-apuun. Että jos joku on niin naiivi, että haaveileen Persujen mahdollisen hallituksen pääsyn sulkevan Suomen rajat ja kehitysmaa-avun, niin herätys sanon minä.

[QUOTE="vieras";22920487]Ei ne Persutkaan nyt ihan ihmeisiin pysty. Muistakaa kuitenkin, että Suomi on EU:ssa ja se tuo mukanaan myös velvoitteita pakolaispolitiikkaan sekä kehitysmaa-apuun. Että jos joku on niin naiivi, että haaveileen Persujen mahdollisen hallituksen pääsyn sulkevan Suomen rajat ja kehitysmaa-avun, niin herätys sanon minä.[/QUOTE]

Minkään lain tai sopimusten mukaan Suomella ei ole pienintäkään velvollisuutta vastaanottaa näitä nykyisiä "humanitaarisia" pakolaisia eli elintasopakolaisia. Jos tässä joku naivi on niin nimimerkki "vieras" ja suomalaiset kukkahatut.

[QUOTE="vieras";22920487]Ei ne Persutkaan nyt ihan ihmeisiin pysty. Muistakaa kuitenkin, että Suomi on EU:ssa ja se tuo mukanaan myös velvoitteita pakolaispolitiikkaan sekä kehitysmaa-apuun. Että jos joku on niin naiivi, että haaveileen Persujen mahdollisen hallituksen pääsyn sulkevan Suomen rajat ja kehitysmaa-avun, niin herätys sanon minä.[/QUOTE]

Onko Eu kansojen vankila, vai voiko siitä erota?

Yhteistyössä