Persu herjaa autistista lasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Taitaa olla. Tai sitten et löydä.

Miksi mun pitäisi kaivella sun vanhoja kirjoituksiasi? Et sä niin kiinnostava ole.

Mut lähiaikoina joo vihjailit, että sen kadonneen ulkomaalaistaustaisen katoamisen taustalla olisi "kunniamurha", piti vaan päästä öyhöttömään. Ei ollut siitä kyse ja kyseinen nainen ei ollut edes lähtöisin maasta, jossa ilmeisesti sellaisia tekoja tehdään.

Miksi mun pitäisi kaivella sun vanhoja kirjoituksiasi? Et sä niin kiinnostava ole.

Mut lähiaikoina joo vihjailit, että sen kadonneen ulkomaalaistaustaisen katoamisen taustalla olisi "kunniamurha", piti vaan päästä öyhöttömään. Ei ollut siitä kyse ja kyseinen nainen ei ollut edes lähtöisin maasta, jossa ilmeisesti sellaisia tekoja tehdään.

En ole vihjaillut mitään sellaista. Se teissä palstavassareissa on mielenkiintoista, että aina yritätte laittaa syykseni vaikka mitä palstalla olleita asioita, esim. nyt tämä junasurman taustojen arvuuttelu (en ole arvuutellut mitään) tai vaikkapa Trumpin uudelleenvalinta (en ole väittänyt). Huvinsa toki kullakin.

Viimeksi muokattu:
Nämä jutut lakkaavat kiinnostamasta näitä tyyppejä siinä vaiheessa, kun selviää, ettei kyse ollut maahanmuuttajista. Joka kerta. Sit tämä palstapesu teeskentelee tietämätöntä, mitä on itse kirjoitellut.

Ei ole varmastikaan vaikeaa etsiä junasurma-ketjua. Luepa se ja tule kertomaan, mitä olen arvuutellut. Nyt nopeasti, etten ehdi poistamaan mitään :D

• Tykkää
Reactions: Elena777
En ole vihjaillut mitään sellaista. Se teissä palstavassareissa on mielenkiintoista, että aina yritätte laittaa syykseni vaikka mitä palstalla olleita asioita, esim. nyt tämä junasurman taustojen arvuuttelu (en ole arvuutellut mitään) tai vaikkapa Trumpin uudelleenvalinta (en ole väittänyt). Huvinsa toki kullakin.
En ole väittänyt sinusta Et ole persut Olet vain Öyhöttäjä joka istuu hiljaa kun persut öyhöttää Ja komppaat väkivaltaisia persuja
#arvovalinta

• Haha
Reactions: Palstapesu
En ole väittänyt sinusta Et ole persut Olet vain Öyhöttäjä joka istuu hiljaa kun persut öyhöttää Ja komppaat väkivaltaisia persuja
#arvovalinta

Jos mamujen kritisointi on öyhötystä, niin sitten on. Sinä vaikutat räksyttäjältä.

• Tykkää
Mitä olet arvuutellut pannukakuista Ei puhuttu siitä Kunniamurhasta öyhötit ja arvuuttelit

Nyt höpöheinä pois. Alkaa mennä nää sun jutut niin sekaviksi. Miten pannukakku liittyy tähän?

En ole sanaakaan maininnut kunniamurhasta junasurman yhteydessä. Räks räks.

• Tykkää

Yhteistyössä