Persoonallisia ideoita elämänkaaren tekoon? =)

Olisko kellään?
Saa olla millainen vaan, mutta mulla ei nyt jotenkin pää toimi...

Ensin mun piti tehdä se vanhaan afrikan tähden pelilautaan, mutta en löytänytkään sitä mistään...
Valokuvia rakastan ja ne oli ihana tapa tehdä se, mutta en mä tähän hätään saa niitä kehitettyä kun mattimyöhänen on taas vähän viimetipassa liikkeellä :headwall: :xmas:

Antakaas vinkkejä!! =)
 
"vieras"
Et sinä persoonallista ja omakohtaista siitä saa muuten kuin itseäsi katsellen.

Kiinnostavin elämänkaari, jonka olen lukenut on ollut kieleen, sanoihin ja lukukokemuksiin pohjaava elämänkaari, jossa tekijä kuvasi elämänsä matkana äitinsä häntä jo odottaessaan laulamista siioninvirsistä Kafkan Oikeusjutun kautta siihen hetkeen kun hän edellisellä viikolla oli oppinut sanan "chillailla".

Välillä oli luonnollisesti paljon askelmia tyyliin ensimmäinen salaisuus, valhe, kirosana, pahin moite, kiitos jonka muistan jne.
 
Niin itsestähän se sisältö tulee, mutta mietin sitä ulkoasua... Tuntuu etten saa mitään aikaiseksi kun piti siihen pelilautaan kaikki perustaa ja sit sitä ei löytynytkään... Mietin myös jotain lankaa johon tekis solmukohtia, mutta miten siihen sais tietoa mikä solmu tarkoittaa mitäkin... Vaikiaa on ja pää tyhjä! |O
 

Yhteistyössä