Perskärpäsistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Perskärpäsen ommaava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Perskärpäsen ommaava

Vieras
Mitä mielt työ ootte perskärpäsistä, jotkä käy teitä tääl kyttäämäs ja tiiätte asijast?
Mie oon täs jo jonku aikaa seurannu omaa perskärpästäni. On nii jännä, ku toisel ei oo ommaa elämää ollenkaa, ku pittää netissä roikkua kattomassa ja kyttäämässä. Minkä ihmeen takija?
Tää miun perskärpiänen onki vähä vissiin seko. Sääliks vaan käy.

Mitä työ ajattelette rakkaat kanssasisaret-/veljet tuommosista perskärpäsistä?

s015.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Mua säälittää. Täytyy olla kamala elämä itsellä, jos pitää iloa repiä kyttäämällä jonkun tuntemattoman palstalaisen sanomisia ja vittuilemalla aina, kun siihen pienikin tilaisuus ilmenee.

Jotkut kärpäset on tosin kivoja. Muistan, että sullakin oli jossain vaiheessa joku, joka ylisti sn ulkonäköä ja oli tosi ihastunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä en tiedä onko mulla semmosta kokopäivätoimista, vai onko niitä vähemmän addiktoituneita vaan muutama. Ihmetyttää, mistä se viha tulee.

Ei sulla ole kun olet niin mukava ja kaunis:)

Alkuperäinen kirjoittaja perfektionisti:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä en tiedä onko mulla semmosta kokopäivätoimista, vai onko niitä vähemmän addiktoituneita vaan muutama. Ihmetyttää, mistä se viha tulee.

Ei sulla ole kun olet niin mukava ja kaunis:)

Onpas, vai oliko tuo vitsi? :D

Mä oon tappanut yhden, tai ainakin luulen niin. Pari kuukautta sitten ei todellakaan ollut vielä kesä, mutta mun makkariin ilmaantui yks todella inhasti suriseva kärpänen jonka mä armottomasti liiskasin seinään. Koska ei ollut kesä, oli se kai sitten peräisin persuksista.

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Mä oon tappanut yhden, tai ainakin luulen niin. Pari kuukautta sitten ei todellakaan ollut vielä kesä, mutta mun makkariin ilmaantui yks todella inhasti suriseva kärpänen jonka mä armottomasti liiskasin seinään. Koska ei ollut kesä, oli se kai sitten peräisin persuksista.

iiiiik :o pyllykärpäsiä makkarissa :x :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Minusta se oli ihanaa kun olin muutaman kuukauden poissa ja tulin palstalle niin heti oli se tuttu perskärpänen toivottamassa tervetulleeksi. Tunsin itseni tärkeäksi :D

Täytyy kait tuntee itsensä tärkeäksi :D Toisaalta säälittää ja toisaalta ihmetyttää. Luulis nyt sellasilla ihmisillä olevan parempaaki tekemistä, mutta ilmeisesti ei.
Puuttuuko noilta perskärpäsiltä elämästään sitten jotain, kun pitää muiden ihmisten tekemisiä kytätä? :/

Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Ketä haluaa mut häntähyönteiseksi? :D

Tääl on yks vapaaehtoinen

:whistle:

Katsotaan kauanko menee ennen kuin saat musta tarpeeksi ja joudun kärpäslätkän alle :laugh: :laugh:

Hehhee, olen kärsivällistä laatua.. ainakin joissakin asioissa
:whistle: Ja mä veikkaan että sun nujertamiseks tarvitaan vähintään ilmastointiteippiä :snotty:

Ketä haluaa mut häntähyönteiseksi? :D

Tääl on yks vapaaehtoinen

:whistle:

Katsotaan kauanko menee ennen kuin saat musta tarpeeksi ja joudun kärpäslätkän alle :laugh: :laugh:

Hehhee, olen kärsivällistä laatua.. ainakin joissakin asioissa
:whistle: Ja mä veikkaan että sun nujertamiseks tarvitaan vähintään ilmastointiteippiä :snotty:

Kannattaa kokeilla lisäksi Raidia tuon teipin lisäksi :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:

iiiiik :o pyllykärpäsiä makkarissa :x :D

Juu, en mää keksiny mistä muualta se ois voinu tulla :ashamed:

Yhteistyössä