Permanentti imetyksen aikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja monni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

monni

Vieras
Onko kellään kokemusta tai olisiko joku kampaaja paikalla vastaamassa kysymykseen :)
Olen kuullut että permanenttia ei kannattaisi ottaa imetysaikana, pitääkö tämä paikkaansa?Voiko tukka mennä pilalle?

Minä otin imetysaikana permanetin ja mun kampaaja sano että on urbaanilegenda se että hius reagoi mitenkään oudosti raskaus- tai imetysaikana. No todettakoon että kampaaja on itse lapseton ihminen :D ja mulla kyllä kihartui tukka ihan normaalisti, mutta meni suoraksi n. viikossa :/ kallis ja aikaa vievä homma meni ihan ketuilleen. Mulla on siis ihan kiva ja hyvä vaki- kampaaja tuttu jo vuosien takaa, mutta mutta :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
voi jäädä ihan suoraksi, tai reagoida muuten huonosti.

Juurikin näin ja sama pätee myös raskaana ollessa. Kuka muutenkaan nykypäivänä ottaa permanenttia?? :o

no mä kyl otin just vähän aikaa sitten ja olin ihan tyytyväinen..

onko sun mielestä olemassa vain yksi tietty permismalli?

Juurikin näin ja sama pätee myös raskaana ollessa. Kuka muutenkaan nykypäivänä ottaa permanenttia?? :o

no mä kyl otin just vähän aikaa sitten ja olin ihan tyytyväinen..

onko sun mielestä olemassa vain yksi tietty permismalli?

Näinpä juuri.. ei permanentin tarvi välttis olla sellanen kauhee kasaripörrö, kiharat on kuulemma tulossa uudestaan muotiin.
Täytyypä vielä miettiä et uskaltaako ottaa..

Trendikäs aikaansa seuraava nainen=) Suomessa tullaan aina hieman jälkijunassa...

Alkuperäinen kirjoittaja monni:
Onko kellään kokemusta tai olisiko joku kampaaja paikalla vastaamassa kysymykseen :)
Olen kuullut että permanenttia ei kannattaisi ottaa imetysaikana, pitääkö tämä paikkaansa?Voiko tukka mennä pilalle?
Voi ottaa, mutta ei taattua tulosta, eli voit joko saada elämäsi parhaimman tai huonoimman kiharan tai jotain siltä välistä... Hius ei siitä oikeestaan pilalle mene, vaikka ei kihartuisikaan riittävästi, ja hormoonit ovat se syy, miksi epävarmaa, eli parempi aika kiharalle on imetyksen loppumisen jälkeen, kun kuukautiskierto on palautunut normaaliksi.

Yhteistyössä