Perkuleen mies... ( tietsikan näytön taustakuvasta )

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Mie löysin tuossa viime viikolla niin mielettömän hyvän kuvan Johnny Deppistä, et pakkohan se oli näytön taustakuvaksi laittaa :p Mies käy sen joka päivä vaihtamassa pois ja laittaa tilalle jonkun tavallisen kuva, joita koneella oli jo valmiina, esim. huskyvaljakkokuvan, meriaiheisen tai muun... Ja mie yhtä ahkerasti käyn taas vaihtamassa Deppin kuvan esille. Eilen oli sit taustakuvaksi ilmestynyt El Camino. Mies kun semmosesta haaveilee. Ja ei kun taas vaihtamaan Deppin kuva esille :D Miehellä on omassa työhuoneessaan oma tietokone, ni jollei tuo vaihtelu nyt lopu, ni mie perkule käyn laittamassa sen Johnny Deppin kuvan sinne koneelle sitten, ku mies kerta käy vaihtelemassa "miun" koneelle omia kuviaan jatkuvasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Palleroinen:
:laugh: Meillä joskus aina oli Jessica Albasta semmoinen puol alaston kuva ja mie sitä vaihtelin ja lopulta kyllästyin et olkoot siellä :D No nykyisin onneksi pojan kuva on taustana kompromissina :D

No ku mieskin saa omalla koneellan pitää mitä huvittaa, ni kait miekin saan, vaikka molemmat tuota konetta käytetäänkin :) POjun kuvia siin on ollu ja koirien ja kissojen kuvia, mut nekin mies aina vaihtaa pois :o Kummallinen ukko...

:laugh:
Mulla oli tosi mukava lasten kuva siellä taustalla ja sit lapset sai sellasen mäkkärin keijucd:n ja sieltähän pläjähti sellanen keijuoksennushenpeily siihen näytön taakse :laugh: :laugh:
Voi hitto! joutu heti ettiä et mistä sen saikaa vaihettua ja hakee toisen kuvan. Nyt kyllä nauratti et olis voinu sen ihan piruuksillaan jättää ku ei oo yhtään mun tyylinen. Vois säväyttää ku työjutuissa alkas jotai presentaatiota kaivaan koneelta ja tykin kautta kankaalle lävähtäs se keijumaisema :laugh: :laugh:

Mulla on taustakuvana viljakäärmeistä 175 eri värimuotoa :D ukko ei välitä mikä kuva tässä on ja esikon kanssa vaihdellaan sitten... hän ku haluis hevosia tai kissoja taustakuvaks :)

Alkuperäinen kirjoittaja nörtti:
Windowsissa taustakuvan vaihtamisen voi estää käyttöoikeuksien hallinnasta. Toimintoa ei tosin tueta XP Homessa.

Meillä on jokaisella käyttäjällä oma tili, niin jokainen saa valita taustakuvansa mieleiseksi. Ei haitannut McDonaldsin taustat mitään :)

Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Jos tilanne olisi toisinpäin, eli mies vaihtaisi jatkuvasti taustakuvaksi vaikkapa Tukiaisen kuvan, niin kyllä olis palstalaisilla herneet nenässä ja syvällä :whistle:

Miten ihmeessä sinä jaksat aina luukuttaa tota turpavärkkiäsi?

Osu ja uppos näemmä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Jos tilanne olisi toisinpäin, eli mies vaihtaisi jatkuvasti taustakuvaksi vaikkapa Tukiaisen kuvan, niin kyllä olis palstalaisilla herneet nenässä ja syvällä :whistle:

:laugh: Mä vaihtaisin sen äkkiä johonkin toiseen naiseen. :whistle:

No vois kyllä vetää aika hyvin pisteet kotiin, jos laittaisi itsestään vähän viettelevämmän kuvan. :heart:

Miten ihmeessä sinä jaksat aina luukuttaa tota turpavärkkiäsi?

Osu ja uppos näemmä :D

Ei löydy taustakuvaa, hidastaa kuulemma konetta ;) Mutta en minä Tukiaisista vetäisi soppaa nenukkiin, kunhan ihmettelin vaan, että miksi sinä jaksat aina luukuttaa turpaasi :) ja kääntää esim. tällaisen yksittäistapauksen yleiseksi, morkaten siinä naisia? Ällöttäviä sovinistipiirteitä, koska tämä ei ole ensimmäinen (todellakaan) kommentti, josta toi paistaa läpi... :|

Ei löydy taustakuvaa, hidastaa kuulemma konetta ;) Mutta en minä Tukiaisista vetäisi soppaa nenukkiin, kunhan ihmettelin vaan, että miksi sinä jaksat aina luukuttaa turpaasi :) ja kääntää esim. tällaisen yksittäistapauksen yleiseksi, morkaten siinä naisia? Ällöttäviä sovinistipiirteitä, koska tämä ei ole ensimmäinen (todellakaan) kommentti, josta toi paistaa läpi... :|

Voi sinnuu... taitaa olla huono päivä :hug:

Meitin miehelläpä onkin puhelimessa teemana ja taustakuvana sellanen hottisblondi :laugh: Se on alasti, mutta silleen, että kasvot alaspäin, jalat nätisti ristissä ja kädet rinnoilla, ihan nätti kuva. Toki eka vedin herneet, mutta se perusteli sen sillä, että se näyttää multa :D ja niin se muuten näyttääkin. B)

Yhteistyössä