perkeleen kissa, söi sitten mun tän päivän vanukkaan kermavaahtoineen päivineen

Levoton Strutsi

Aktiivinen jäsen
23.11.2006
4 891
0
36
:/

Kyttäs sitä jo ku tulin tähän sen annoksen kanssa. ehdin muutaman lusikallisen ottaa ja sit jouduin hetkeks laskee purkin käsistäni ja kääntämään selkäni. eikös tuo ollu heti sen kimpussa.
byhyy. tää tietää sotaa jos vielä koskee mun vanukkaaseen :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja :):
onko samperilla kissa ja jos on niin mitä se teidän kotona tekee?

:laugh: :laugh:

Samaa mäkin ajattelin!
Mut jos Samperin kissa on syöny sun vanukkaan, niin sähän voit vaatia Samperia ostaa sulle uuden vanukkaan syödyn tilalle! ;)

:D Kissat vaan on semmosia. Olin joskus pienenä äitin mukana navetalla ja äippä oli tehny mulle eväsleipiä. Istuin siellä lattialla leipää syömässä ja huomasin kissan, houkuttelin sitä sillä leivällä lähemmäs ja se perkule tuli ja nappas sen leivän mun kädestä ja lähti pakoon... Ja mä itkeen äitille että toi kissa vei mun leivän...en kyllä uskaltanu sanoo että itte sitä leipää tyrkytin sille :whistle:

Höh. Kissat on kyllä yksiä.. ... elukoita.
Meillä oli joskus norjan metsäkissä (vai norjalainen metsäkissa) joka varasti kurkut.
Viuh vaan ja kynnet raapas pöydällä olevasta leivästä kurkut päältä.
Vaikka kuinka katto ettei kissaa olis lähimaillakaan ja sais syyä kurkkuleipäsä rauhassa ni ei.
Se vielä tilaisuuden tullen tunki ittesä jääkaappiin kurkun perässä tai varasti sen suoraan ostoskassista. Ja ei tehny kyllä mieli mennä ottaa pois, kymmenen kilonen jötkäle täynnä kynsiä ja hampaita.. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Höh. Kissat on kyllä yksiä.. ... elukoita.
Meillä oli joskus norjan metsäkissä (vai norjalainen metsäkissa) joka varasti kurkut.
Viuh vaan ja kynnet raapas pöydällä olevasta leivästä kurkut päältä.
Vaikka kuinka katto ettei kissaa olis lähimaillakaan ja sais syyä kurkkuleipäsä rauhassa ni ei.
Se vielä tilaisuuden tullen tunki ittesä jääkaappiin kurkun perässä tai varasti sen suoraan ostoskassista. Ja ei tehny kyllä mieli mennä ottaa pois, kymmenen kilonen jötkäle täynnä kynsiä ja hampaita.. :|

"kuvittelee kissaa puolustamassa kurkkuaan" :D

Yhteistyössä