perkele että vituttaa synnytyksestä 2,5 kk aikaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä sika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä sika

Vieras
ja vieläkin saatana tota läskiä on 5 kiloo lähtöpainoon. ärsyttää ku mikää vaate ei mee päälle, jotai löysiä ryöttejä ängettävä päälle. vittu miten ahistavaa

Ja minä kotiudun laitokselta laihempana kuin olin ennen synnytystä. Kiloja tosin tuli raskauden aikana 8 ja sairaalassa olin 5 päivää.

Ja kyllä, herkuttelin raskaana ollessan, enkä vahdannut kiloja. Olen luonnostaan hoikka ja kiloja ei tullut, vaikka yritin... Välillä jopa huoletti. Muttei äidillenikään ole tullut minun / veljeni raskaudesta kiloja kuin just tuo 8kg.

Mutta olihan se omituista tulla sairaalasta kotiin täys tikkuna. :)

Onnea sulle. Mulla alkaa näyttämään nyt siltä että paino vakiintui tasan tähän. Mikä on aikalailla sama paino kuin mitä olin viimeisilläni raskaana. Jännä sinänsä, kukaan isääni lukuunottamatta ei edes huomaa että painoa on mukavat 15 kiloa enemmän kuin ennen.

..pakkohan nämä on jotenkin tiputtaa

2 ja puol kuukautta on vielä aikasta lyhyt aika kropan palautumiseen. Olen tosin aina ihmetellyt, miten hitossa julkkikset näyttää parin viikon jälkeen otetuissa kuvissa jo ihan timmeiltä. Miksi ei me taviksetkin voitais?

No joo, nythän on hyvä aika alkaa reenailleen. Vatsoja toki ei ehkä vielä, mutta lenkkeilyä ja salillakin peppua, jalkoja, jne. Mie en kuopuksen syntymän jälkeen päässyt enää timmiin kuntoon, en sitten mitenkään. Tosin nyt olen viimein taas tyytyväinen kroppaani sekä kilojen että ulkonäön puolesta. Kuopus on 1v 9kk ja odotan kolmattani rv 7+3. Olen viimeiset pari viikkoa oksentanut oikein urakalla, joten viimeisetkin pari kiloa karisi pois ja yksi vielä lisäksikin :)

No kyllä muakin ottais pattiin. 12vrk synnytyksestä tänään, ja toissapäivänä pistin omat farkut jalkaan, tarkoittaen siis normit, EI-mammafarkut. Kiloja kaks vähemmän kuin ennen raskautta. Mut mulla taas geenit vaikutta asiaan, pääsin tosi helpolla taas kerran. Muista, et sullakin geenit ja aineenvaihdunta varsinkin, vaikuttaa. Anna asialle aikaa vielä hetki ja tuumaile syömisiäs ja liikuntaasi. Kyl sä ne kilot pois saat jos haluat.