Perk*** SAA***N lainrikkojat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Herra Majuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muistan omasta kouluajasta sen, että liikuntatunneilla käytiin mm. uimahallissa ja kuntosalilla, mutta itse en sinne mennyt koska en kestä kloorivettä ja kuntosalista olisi pitänyt maksaa 2 euroa / tunti. Olin sitten parin kaverin kanssa joko uimahallin kahviossa odottelemassa tai käveltiin lenkkiä ja opettaja ajoi autossa perässä... :D

Mä en henkilökohtaisesti ymmärrä näitä vanhempia, jotka kynsin ja hampain pitävät kiinni ajatuksesta että perusopetus on ilmaista, eikä vanhemmilta saa pyytää rahaa.

Perusopetus kyllä. No pysytellään sitten perusopetuksessa ja tyylin meikäläisen lapsuus ja jumppatunnit jossa tamburiinin tahdissa mentiin "juoksuaskel hyppy, juoksuaskel hyppy..."

Pysähtyisittekö ajattelemaan että onpa kiva juttu kun koulussa/päiväkodissa viitsitään viedä niitä lapsia koulun ulkopuolellekin tekemään jotain.

Meillä oli tarhassakin pitkään kaikki seis kun ei kaupungilla ole rahaa ja se eräs äiti Espoosta valitti jostain parin euron maksusta, niin loppui kaikki.
Onneksi nyt on taas otettu järki käteen ja järjestetty teatteriretkiä sun muuta, vanhempien maksaessa muutamia euroja. Mä maksan ilomielin jos joku tuottaa lapselle elämyksiä

Yhteistyössä