Perjantain tiskoteekki!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lispetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hassua. Kun katsoin Lispetin videon, niin mulle alkoi tulla youtubeen Putin-, Trump-, salaliittovideoita... Kun avasin pari, niin sitten niitä alkoi tulla lisää. Eikä aikaakaan niin sieltä alko tulla Johan Bäckmania sun muuta. No en enää ihmettele, että sulla vähän harhainen maailmankäsitys.

Mut hyvä, että keskityt nyt kiekkokevääseen ja oot jättänyt Kremlin propagandan vähemmälle. Ja kiva toki, että Jokeritkin on sieltä päässy pois.

• Haha
Reactions: Lispetti
Hassua. Kun katsoin Lispetin videon, niin mulle alkoi tulla youtubeen Putin-, Trump-, salaliittovideoita... Kun avasin pari, niin sitten niitä alkoi tulla lisää. Eikä aikaakaan niin sieltä alko tulla Johan Bäckmania sun muuta. No en enää ihmettele, että sulla vähän harhainen maailmankäsitys.

Mut hyvä, että keskityt nyt kiekkokevääseen ja oot jättänyt Kremlin propagandan vähemmälle. Ja kiva toki, että Jokeritkin on sieltä päässy pois.
Millä tavalla harhainen?😦

En katsele keitään heistä. Musiikkia kyllä kuuntelen tanssien😍:

Oli kuules aikoinaan unelma käydä fanittamassa Jokereita Hartwall Areenalla kun vastassa oli Pietari SKA! Voi ristus mikä tunnelma! 11 000 ihmistä huus Jokereita kurkku suorana!🤩🥰😍

Ysiiiii!!!!!! Apuaaa!!!

Mitä mieltä, meneekö Jokrut liigaan eniveis?😱🤩🥳

En oo ysi mut jos ei lauma osaa ja pysty pelaamalla liigaan nousemaan, niin sitte vaan pysyköön ulkopuolella kuten muutki.
Muutkin ovat menneet vaikka eivät voittaneet. Liiga tarvii rähnää ja Jokru brändinä on kultaa.

Listen to Blossom by Promethex on #SoundCloud

Ysiiiii!!!!!! Apuaaa!!!

Mitä mieltä, meneekö Jokrut liigaan eniveis?

Noh olis suotavaa et pääsis hifki fanin ja kärppä fanin kaa lyötiin läpyt et mennään kattoo peliä jos ne enskaudella pelaa samassa liigassa. Mut nyt se liigan johtaja sanoi ettei nousua tapahtuis mut toivottavasti höpötteli vaan typeryyksiä ja oli liian hätäinen puheissaan. Mulle liigasta vastustajina oikeestaan kärpät ja hifki merkkaa eniten muut on sit sellasia hmv jengei itelle. Mut lets see mitä kesä tuo tullessaan. Annan erittäin pienen prosentin sille et jokrut ens kaudel liigaa pelais

Yhteistyössä