Perjantain tiskoteekki!

9MM
Nonni vähän chilliä musaa. Mukavaa ollu huomata et kunto vähän paranee. Salilla saannu alotusta eteenpäin ja kestävyyttä tullu. Venyttely on mukavaa kuhan pysyis statsi. Viellä matkaa et saa suorilta jaloilta kädet maahan ennen sain. Noh nyt tulin piipahtaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
9MM
Tähän on matkaa mut joskus on niin hyvä mieli. Onnellisuus lisää rakkautta maailmaan eikä onnellisuutta ole koskaan liikaa. Hitsi rakkautta kohti se tie tuntuu kyl hyvälle. Ja juuh mokia tulee ja pikkurepsahduksia ain välil. Ja pakko myöntää et mussa on vielläkin se ongelma et peittelen ja siirrän puheenaihetta koska en uskalla aina olla täysin rehellinen. Ja ei ei munnmielessä ole toisen haukkuminen vaan omat mokat jotka sit pieksee omaa henkisyyttä alaspäin vaik toiste päin se sytyttää ihanuuteen ja pimeys kaikkoaa ainakin hetkeksi mut vau mä tykkään täst biisist ja onnen liikutus tuli ois kiva palata rakkauteen kokonaan eikä kadota siellä rakkaudessa kaikki on hyvää ja kaunista ja sydän muuttuu jätti gravitaatio kentäksi eikä vihaa ole oleva. Mut tietty pitää kelailla ja uskaltaa kuunnella muidenkin ajatuksia ettei muutu itseään täynnä olevaksi kusipääksi. On sattunut ainakin mulle ja se romahdus oli hirvee mun psyykelle. Rakkaus kyl kestää erilaiset ihmiset ja mietteet ja uskaltaa keskustella eikä pidä itseään oikeessa olevana ja sillä heti torppaa muut. Vau vittu elämä on joskus ihanaa ja kaunista edes se pieni hetki.
 
9MM
Näyttäisi et aurinko se tänään möllöttää taas. Kyl hyvä aamunaloitus on tärkeää eikä alottaa päiväänsä valituksella ja märehtimällä. Hyvä mieli on hieno juttu.
 

Yhteistyössä