vierailija
Kannattais tutustua. Saatat yllättyä 9mm harmaanasen määrittelee vasta arki
Kannattais tutustua. Saatat yllättyä 9mm harmaanasen määrittelee vasta arki
Kaks tällaista ”kadun kasvattia”.Te kaks olisitte hyvä pari Ootteko huomanneet ite?
En ole lukenut keskusteluja kuin tänä iltana ja satunnaisesti pari kertaa aiemmin, joten en tiedä mistä kadun kasvateista puhut. Tarkoitatko että on käynyt jonkin elämän kovan oppikoulun? Te kaksi olette kuitenkin aina keskustelemassa ja eikö ne ole sellaista ajatuksiltaan hyvin yhteen menevää? Toinen aloittaa jostain ja toinen jatkaa, sellaista luontevaa. Tuollainen on kuitenkin aika harvinaista. En ole itse koskaan kokenut vastaavaa.Kaks tällaista ”kadun kasvattia”.
Toki yhteisiä juttuja silloin on.
Mä olen täysin eri maailmassa kuitenkin ollut ja elänyt koko aikuisikäni, mutta kyllä mulla sellainen eräänlainen hinku aina takaisin on ”omien pariin”, eli ihan suoraan sanottuna rikkinäisten ihmisten pariin.
Siinä on jotakin tuttua ja turvallista, jotenkin lohdullista ja kotoisa olla.
En tiedä osasinko selittää hyvin, mutta jotenkin näin.
No näin voisi sanoa juu. Vuosiakausia ollaan jo Ysin kanssa höpötelty täällä.En ole lukenut keskusteluja kuin tänä iltana ja satunnaisesti pari kertaa aiemmin, joten en tiedä mistä kadun kasvateista puhut. Tarkoitatko että on käynyt jonkin elämän kovan oppikoulun? Te kaksi olette kuitenkin aina keskustelemassa ja eikö ne ole sellaista ajatuksiltaan hyvin yhteen menevää? Toinen aloittaa jostain ja toinen jatkaa, sellaista luontevaa. Tuollainen on kuitenkin aika harvinaista. En ole itse koskaan kokenut vastaavaa.
Totta mä mietin millaista se elämä olisi siellä ja voisi olla et tuntis ittensä orvoksi. Hyvin selitit. Meidän piirit on tosi erillaiset. Ja siinä missä sä toimit mä oon ajelehtia. Ja sähän oot sanonnut et kaipaat just sitä "perinteistä" miestä joka on hyvä korjaileen kaikkea ja on kiinnostunut autoista ja on sellainen konservatiivi ajattelultaan. Mä en oikeesti edes tiedä millainen olen ajattelultaan. Ja onhan tässä itsessä työsarkaa jos ihan rehellisesti miettisi parisuhdetta. Et en kyl haluisi tuoda omia ongelmia parisuhteeseen. Sittenkun on taas high eikä low ni miksei. Kyl mä joskus haaveilen et olisi kiva kun olisi hieno perhe elämän loppuun saakka ja se olisi onnellinen liitto. Mut niinkauan kun sydämmeni huutaa vääryyttä en ole valmis kunnes opin pääsemään irti.Kaks tällaista ”kadun kasvattia”.
Toki yhteisiä juttuja silloin on.
Mä olen täysin eri maailmassa kuitenkin ollut ja elänyt koko aikuisikäni, mutta kyllä mulla sellainen eräänlainen hinku aina takaisin on ”omien pariin”, eli ihan suoraan sanottuna rikkinäisten ihmisten pariin.
Siinä on jotakin tuttua ja turvallista, jotenkin lohdullista ja kotoisa olla.
En tiedä osasinko selittää hyvin, mutta jotenkin näin.
IHANA!!!