Lispetti 05.12.2016 #5 005 Suomeen kans yleisiä pianoja/flyggeja ihmisten käyttöön. Tässä poika vähän lainas luvatta, mutta ei mua ainakaan haitannu yhtään. Reactions: Kuuloke-Esko
Suomeen kans yleisiä pianoja/flyggeja ihmisten käyttöön. Tässä poika vähän lainas luvatta, mutta ei mua ainakaan haitannu yhtään.
Kuuloke-Esko 06.12.2016 #5 015 Huhh huhh ja ohhohh. Eiku takasi asiaan Ketunnenät on the run Viimeksi muokattu: 06.12.2016
Lispetti 07.12.2016 #5 019 http://kaksplus.fi/threads/saara-esiintyy-huomenna-hesassa.2484912/page-4 Tuossa on niin paljon isoja ja ihania piisejä (linkin nimestä poiketen ei Saaran esittämiä) että kuuluu tännekin. Tänään muun muassa kuunneltua: Mun lemppari Caruso.
http://kaksplus.fi/threads/saara-esiintyy-huomenna-hesassa.2484912/page-4 Tuossa on niin paljon isoja ja ihania piisejä (linkin nimestä poiketen ei Saaran esittämiä) että kuuluu tännekin. Tänään muun muassa kuunneltua: Mun lemppari Caruso.
vierailija 08.12.2016 #5 021 Kuuluuko tuolla taustalla Kuutamosonaatti, ainakin alussa? Reactions: Elena777
vierailija 08.12.2016 #5 022 Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Kuuluuko tuolla taustalla Kuutamosonaatti, ainakin alussa? Click to expand... Kiva ketju. Täytyy syynätä toiste paremmin;-) Kuutamosonaatti, se kaikille tuttu: Reactions: Lispetti ja Elena777
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Kuuluuko tuolla taustalla Kuutamosonaatti, ainakin alussa? Click to expand... Kiva ketju. Täytyy syynätä toiste paremmin;-) Kuutamosonaatti, se kaikille tuttu:
vierailija 08.12.2016 #5 025 Alkuperäinen kirjoittaja Lispetti: Näytä alkuperäinen viesti Click to expand... Nämä jotenkin kuuluu yhteen... siis samoista käsistä lähtöisin! --se elokuva PIANISTI täytyy kaikkien nähdä, vaikkei haluaisikaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Lispetti: Näytä alkuperäinen viesti Click to expand... Nämä jotenkin kuuluu yhteen... siis samoista käsistä lähtöisin! --se elokuva PIANISTI täytyy kaikkien nähdä, vaikkei haluaisikaan...