noku ei just jaksa niitä jaaritteluja, tanssimista pari vikaa tuntiatäh ai teillä on sielläpäin joku salakapakka onko se sellanen chikahon tyylin nen capone gansteri paikka?
noku ei just jaksa niitä jaaritteluja, tanssimista pari vikaa tuntiatäh ai teillä on sielläpäin joku salakapakka onko se sellanen chikahon tyylin nen capone gansteri paikka?
mäkin nauran omalle äänelle hei pitääkin joskus taas kuunella itserakas kun olen on se huvittavaa.Olen kuunnellut, eikä sillä äänellä kyllä mitään lauluja laulella
täh onko se sellanen disko mesta siis millasta jaarittelua joku lepertelee vai hölpöttää kehää jossain känni hauskas ?Alkuperäinen kirjoittaja [sofie.];30003516:noku ei just jaksa niitä jaaritteluja, tanssimista pari vikaa tuntia
Tämä on ihana :heart:. Samoin 11th Street Kids.[video=youtube;vD9VD6xT1FA]https://www.youtube.com/watch?v=vD9VD6xT1FA[/video]
andy on kuningasMuuten ekan kerran elämässä katoin big brotheria ja just andyn takii. peace
siis en jaksa istuu missään pöydäs ja kuunnella kenenkään lätinää jos lähen ni yleensä meen tanssii. kavereiden kans jutellaan kotosalla tänään oli ehkä vähän flegu meininki mun osalta, ei voi mitään..mut luulenpa et tää bisse maistuu samalle himas kun radalla.täh onko se sellanen disko mesta siis millasta jaarittelua joku lepertelee vai hölpöttää kehää jossain känni hauskas ?
fiilisten mukaan väkisellä aina kannatakkaan lähtee tulee jumi olo ehkä mut kyl tanssi avaa aina jonnekin päin vaikka sit omaan maailmaan ja joo ei sillon ku danssaa ni jaksakkaa hölpötellä siis juot bisseä sofiee mä aattelin et sie naukkailet chivas regalia vsop vuosikertaa 40 luvulta ;DAlkuperäinen kirjoittaja [sofie.];30003540:siis en jaksa istuu missään pöydäs ja kuunnella kenenkään lätinää jos lähen ni yleensä meen tanssii. kavereiden kans jutellaan kotosalla tänään oli ehkä vähän flegu meininki mun osalta, ei voi mitään..mut luulenpa et tää bisse maistuu samalle himas kun radalla.
miks twitteri pitää olla auki ja mitkä muut sivut on auki??https://www.youtube.com/watch?v=YgSPaXgAdzE
ja tässä tämä kappalekin,on twitteri ja kaikki muutkin sivut auki
taidan kyllä minäkin painua kohta nukkumaan... Vaikka en malttaisi, mutta huomenna pitäisi jaksaa töihin.Elä unohda poika dee deeeetäääääää!!!
joku vois suomentaa nää yksinkertaiselle hämeen miehelle.fiilisten mukaan väkisellä aina kannatakkaan lähtee tulee jumi olo ehkä mut kyl tanssi avaa aina jonnekin päin vaikka sit omaan maailmaan ja joo ei sillon ku danssaa ni jaksakkaa hölpötellä siis juot bisseä sofiee mä aattelin et sie naukkailet chivas regalia vsop vuosikertaa 40 luvulta ;D
Meilläkin tonne isoon tsadiin huomenna taas matka aamusella hyvää yötä ja aamua dee veä punkisti duunis sit ja säikyttele asiakkaita !taidan kyllä minäkin painua kohta nukkumaan... Vaikka en malttaisi, mutta huomenna pitäisi jaksaa töihin.
hei meitisiskin puolet hämettä ja puolet on lappiajoku vois suomentaa nää yksinkertaiselle hämeen miehelle.
[video=youtube;dzOnuxXPkf4]https://www.youtube.com/watch?v=dzOnuxXPkf4[/video]