Perjantain perinteinen mitä lasissa, mukissa, lautasella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja memuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Lasissa omenamehua, lautasella jämät kermavaahdosta ja mansikka-aroniahillosta.

ootko ite tehny hilloa? kiinnostaa siis tuo aronia, että mustamarja-aroniako? ja jos niin miten teet reseptiä kiitos =)

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Pullossa Upcider Natural jouluomenaa, lautasella oli äsken omenapaistosta ja vaniljajädeä, mut se meni.

Päällä tismalleen samanlainen asustus kuin Potslojolla :).

:laugh:
Mehän ollaan varsin kaksoset! :D
Mukavat päällä. En oo tota jouluomenaa maistanu, onko millainen, makea, kuiva?

Alkuperäinen kirjoittaja ap keittikselle:
ootko ite tehny hilloa? kiinnostaa siis tuo aronia, että mustamarja-aroniako? ja jos niin miten teet reseptiä kiitos =)
Juu, itse tein. Meillä kun on noita mustamarja-aronioita tuossa pihassa. En mä enää määriä muista - taisin katsoa perushillon ohjeen hillosokeripussin kyljestä - , mutta marjoja laitoin suurinpiirtein 1/3 mansikkaa ja 2/3 mustamarja-aroniaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja ap keittikselle:
Juu, itse tein. Meillä kun on noita mustamarja-aronioita tuossa pihassa. En mä enää määriä muista - taisin katsoa perushillon ohjeen hillosokeripussin kyljestä - , mutta marjoja laitoin suurinpiirtein 1/3 mansikkaa ja 2/3 mustamarja-aroniaa.

Kiitti oon miettiny mitä muuta noista vois kuin sitä viiniä =) mut mansikka varmasti taittaa hyvin sitä makua =)

Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Pullossa Upcider Natural jouluomenaa, lautasella oli äsken omenapaistosta ja vaniljajädeä, mut se meni.

Päällä tismalleen samanlainen asustus kuin Potslojolla :).

:laugh:
Mehän ollaan varsin kaksoset! :D
Mukavat päällä. En oo tota jouluomenaa maistanu, onko millainen, makea, kuiva?

No jaa, ei kovin hyvää ole. Mutta menee ;) :xmas:. Onneksi ei ole kovin makeaa, mä en voi sietää sokerilitkuja.

Yhteistyössä