Perjantain kunniaksi paljastan teille mun ihka ensimmäisen tatuoinnin. :)

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Maanantaina tehty siis ja olen ollut itse siitä tosi innoissani ja enemmän kuin tyytyväinen. Tatuoinnillani on pitkä tarina ja se on todella merkityksellinen minulle. En ollut edes suunnitellut tatuoinnin ottamista, mutta sitten vain alkoi tuntua siltä, että se pitää ottaa. Eräs kaveri kysyi, että oliko vaikea valita "kuva", mutta sanoin hänellekin, että minä en valinnut kuvaa vaan kuva valitsi minut. En kuitenkaan täällä kerro mikä on tatuointini tarina, mutta kuvan saatte nähdä.

Ja vilkutuksia, jos joku tunnistaa kuvasta. :)
 
"alkup"
[QUOTE="harmaana";23444401]Hieno valokuva, mutta olisit kauniimpi ilman tuota isoa tatuointia. :heart:[/QUOTE]

No eipä se tatuointi minusta aina näy eikä ole niin isokaan. Tuo mustavalkokuva vain korostaa sitä näkyvämmäksi mitä luonnossa onkaan. Mutta itse olen todella tyytyväinen. :)
 
"alkup"
[QUOTE="mii";23444547]Tosi kiva! Onko tatskalla jotain tarinaa, muuta kuin että muista elää? =)[/QUOTE]

On siinä taustalla muutakin, mutta tuo "muista elää" kiteyttää sen kaiken aika hyvin. :)
 
"alkup"
Alkuperäinen kirjoittaja äå;23444604:
pakko kysyä että miksi haluat tälläisella palstalla esitellä valokuvaasi ja tatuointiasi? eikö tälläsiä varten oo facebookit sun muut?
Muuten vain. Ihan keskustelun herättäjänä ja on täällä paljon sellaisia, jotka tykkää tatuoinneista. Ja tulipa aiheesta tehtyä tänne pari aloitusta ennen kuin otin tuon. Ei ole minusta kovin iso juttu "esitellä" tuota kuvaa täällä. Ei tämä ole tämän palstan ensimmäinen eikä taatusti viimeinen kuva. Häiritseekö se sinua jotenkin, että laitoin sen tänne?
 
Mä muistan kun kyselit tuosta tekstistä, että kuinka toteuttaa. Ja hienohan siitä tuli!

Ja toistan itteäni kun kerron, että tatuointi otetaan itteä ei muita varten. Jos joku haluaa ottaa tatuoinnin, niin se ei ole muilta pois. Saa myös olla ottamatta tatuointia jos niin haluaa.

Moni aukoo päätään tatuoinneista, mutta onko teille tatuoimattomille moni tatuoitu aukonut päätään siitä kun ei ole tatskoja...?
 
[QUOTE="alkup";23444777]Aika harvoin täällä tuntuu olevan aiheesta avauksia... Tai sitten en ole vain huomannut.[/QUOTE]

Niin on... Mutta en itsekään viitsi avata mitään keskusteluja kun tuntuu siltä ettei aiheesta kuitenkaan löydy ihan hirveesti keskusteltavaa.

Omatkin kuvat lisääntyy vain pari kertaa vuodessa...
 
Hieno on. :flower:

Ja kyllä mun mielestä myös saa esitellä mitä vaan haluaa, kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Jos jotain ei kiinnosta, niin älkööt avatko. Kyllä tänne keskustelua mahtuu!! Ja myös kuvia. :) Vähemmän valitusta ja päänaukomista jos sais, mutta eihän kaikkea voi saada. ;)
 

Yhteistyössä