Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:mä otin sieltä auringosta jo aiemmin sen avaimen. melkein ensimmäisenä.
sain kans sen etupaneelin pois mut ei tapahdu mitään. pari luukkua oon yhteensä löytänyt jota en saa auki
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja v:mä otin sieltä auringosta jo aiemmin sen avaimen. melkein ensimmäisenä.
sain kans sen etupaneelin pois mut ei tapahdu mitään. pari luukkua oon yhteensä löytänyt jota en saa auki
Missä ne on?
Kuin monta avainta sulla on?
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja v:mä otin sieltä auringosta jo aiemmin sen avaimen. melkein ensimmäisenä.
Missä ne on?
Kuin monta avainta sulla on?
19 avainta. toinen luukku on yhdessä julisteessa ja toinen siellä kukkapurkin etupaneelissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:![]()
http://saybox.cmsbox.co.uk/games/lyr8/
Alkuperäinen kirjoittaja v:perhana.. ei tätä voi aloittaa alusta näköjään ku ne 19 avainta on vieläki tossa!
Alkuperäinen kirjoittaja v:nyt onnistuin.. painoin siitä lapusta tahalleen väärää nappia niin sain alusta tän.
miten sieltä sisältä sai maton päältä sen yhden? sain sen edellisessä pelissä mut en enää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja v:kyl se mulle johonki sillo tuli
Alkuperäinen kirjoittaja v:en mä tajuu ku järestään klikkaa joka kohtaa ja yrittää kaiken mahdollisen niin ei löydy![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Murmeli:Pääsimpäs tuon avainpelin..vähänkö vaivas![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hääh:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Murmeli:Pääsimpäs tuon avainpelin..vähänkö vaivas![]()
kerro miten? vai yritätkö vaan kiusata`? kerro kaikki..