perjantain huonepeli :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä nyt sit luin äskö niitä alla olevii ohjeita ja siellä sanottiin jotain, et auringon edessä..
Mut en mä sieltä mitään saa.
Tosin en tiedä mistä tuo 19. avain tuli. Saattaa olla että sieltäkin.

Osaako kukaan paremmin enkkuu?
Lukeeko siellä tosta kukkalaatikon etupaneelista jotain? Mä en ainaka löytäny mitään siitä??
Mut kuitenki se liikkuu ja sen takana on joku keltanen jutsku.

mä otin sieltä auringosta jo aiemmin sen avaimen. melkein ensimmäisenä.
sain kans sen etupaneelin pois mut ei tapahdu mitään. pari luukkua oon yhteensä löytänyt jota en saa auki

Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
sain kans sen etupaneelin pois mut ei tapahdu mitään. pari luukkua oon yhteensä löytänyt jota en saa auki

Missä ne on?
Kuin monta avainta sulla on?

19 avainta. toinen luukku on yhdessä julisteessa ja toinen siellä kukkapurkin etupaneelissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:

Missä ne on?
Kuin monta avainta sulla on?

19 avainta. toinen luukku on yhdessä julisteessa ja toinen siellä kukkapurkin etupaneelissa.

Joo, samoja luukkuja oon ihmetelly..

Noita ohjeita kun luin, niin mun mielestä siellä sanottiin et Welcome tekstin l ja c välissä.
En muista, että oisin sieltä saanu, mut joku täällä sanoikin, että sai mielestään tekstistä 3 avainta.
En kuitenkaan löydä sieltä mitään.
Pitääkö tässä nyt luovuttaa :/

nyt onnistuin.. painoin siitä lapusta tahalleen väärää nappia niin sain alusta tän.

miten sieltä sisältä sai maton päältä sen yhden? sain sen edellisessä pelissä mut en enää :laugh:

nyt onnistuin.. painoin siitä lapusta tahalleen väärää nappia niin sain alusta tän.

miten sieltä sisältä sai maton päältä sen yhden? sain sen edellisessä pelissä mut en enää :laugh:

Eihän sitä saa, eiks se vaan tippunu lattian alle?
Mun mielestä avaimien määrä ei lisääntyny.

Mut se tulee lautojen alta, keskikohdasta

en mä tajuu ku järestään klikkaa joka kohtaa ja yrittää kaiken mahdollisen niin ei löydy :(

Höh.
tiekkö mun täytyy lähtee sinne koulun tiedotustilaisuuteen ja viedä toi tyttö samalla kaverillensa.
Mut toi peli ärsyttää mua nyt niin paljon, että kun tuun takas, nii alotan sen alusta ja kirjaan ylös kaikki paikat mistä löyty! Nih! :xmas: