Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:himottaski. sain hullunlehmän taudin ja nyt vituttaa |O exä tuossa jo kommentoi "kyllä huomaa et jollakin on hillot" *kuristava hymiö*
Alkuperäinen kirjoittaja Kipinätär:Tää yksinhuoltajuus ei sovi mulleTARVIIN miehen
![]()
Ei joku viittis tulla käymään?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MammanPoika:Mitä mä ees enää teen tällä 2plussan sivuilla ku en voi enää jahdata yviestien kautta puutteessa olevia kiimasia kotiäitejä yms.![]()
![]()
Alkaa mennä maku. Pitääköhän käynnistää adressi.comissa adressi 2plussan sivujen yksityisviestien puolesta??
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MammanPoika:Mitä mä ees enää teen tällä 2plussan sivuilla ku en voi enää jahdata yviestien kautta puutteessa olevia kiimasia kotiäitejä yms.![]()
![]()
Alkaa mennä maku. Pitääköhän käynnistää adressi.comissa adressi 2plussan sivujen yksityisviestien puolesta??
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BreeV:Alkuperäinen kirjoittaja MammanPoika:Mitä mä ees enää teen tällä 2plussan sivuilla ku en voi enää jahdata yviestien kautta puutteessa olevia kiimasia kotiäitejä yms.![]()
![]()
![]()
Että oikein adressi?? kiimaisten kotiäitien puolesta??
Alat mammari olla tukkapöllyn tarpeessa ja lujaa.. :kieh:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MammanPoika:Alkuperäinen kirjoittaja BreeV:Alkuperäinen kirjoittaja MammanPoika:Mitä mä ees enää teen tällä 2plussan sivuilla ku en voi enää jahdata yviestien kautta puutteessa olevia kiimasia kotiäitejä yms.![]()
![]()
![]()
Että oikein adressi?? kiimaisten kotiäitien puolesta??
Alat mammari olla tukkapöllyn tarpeessa ja lujaa.. :kieh:
![]()
Älä kiihottele.. Muutenkin himottaa tänään niin prkleesti.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MammanPoika:Mä oon niin tyhmä etten ees huomaa missä kohtaa oot tuottanu pettymyksen. Nythän mä vasta käynkin kuumana.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:voi ryökäle... ens viikolla mä saan kyrpää :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja BreeV:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:voi ryökäle... ens viikolla mä saan kyrpää :saint:
vauppe, pitäsköhän asiaa juhlistaa jotenkin?
B)