Perjantai peniskoko -galluppi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miehestä Mittaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miehestä Mittaa

Vieras
Pituudet ja paksuudet tiskiin, kiitos.

Minun miehellä on suht pieni, 15,5 cm pitkä ja paksuus noin (leveys, ei ole mittaa mikä taipuisi) niin noin 4 cm leveimmillään.

Nyt siis otetaan miehestä mittaa. :) :)

Tietysti tällä palstalla kaikki tietävät miestensä mitat, koska palstalaisten miehet ovat niin kummallisen valikoitunutta porukkaa. Peniksen keskimittahan on se 13,4cm, mutta kenenkään palstalaisen miehellä ei ole koskaan ollut alle 15 senttistä, keskimitta lienee jossain 18 sentin paikkeilla.

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja joko tämä taas alkoi?;30411003:
Tietysti tällä palstalla kaikki tietävät miestensä mitat, koska palstalaisten miehet ovat niin kummallisen valikoitunutta porukkaa. Peniksen keskimittahan on se 13,4cm, mutta kenenkään palstalaisen miehellä ei ole koskaan ollut alle 15 senttistä, keskimitta lienee jossain 18 sentin paikkeilla.

:laugh:

Samaa olen ihmetellyt, ja vastaan rohkeasti että mun miehellä 13 cm, paksuutta ei olla mitattu mutta minusta normaali. Itsellä ahtaat paikat, ja saan yhdynnässä mieheni kanssa vartin aikana keskimäärin kaksi kertaa, joten pituus riittänee. Minusta henkinen kemia on tärkeämpi kuin peniksen koko. Itse en tuntenut kusipäisen eksäni kanssa yhdynnässä mitään, vaikka pituutta oli vehkeellä 19 cm ja paksuutta vaikka muille jakaa...

nyksällä on vähän keskivertoa pienempi.
Otos noin 30 kyrpää, joten olen saanut ISOA ja pientä. pienin oli kyllä tavallisen pituinen mutta noin sormen paksuinen. Sry, ei tuntunut missään.
Iso oli niin iso, että sattui ellei ollut just oikeassa kulmassa. ei hyvä.

exän piti saada joka päivä ja se jyystö kesti aina melkein tunnin. vartin perästä jo pidättelin itkua että koska tää loppuu. no, olin nuori ja tyhmä.

nyksällä on siis ihan sopiva, mutta se kestää vain minuutin viikossa. ja useammin ei halua.

Kunhan saan lapset maailamlle, alan säästää rahaa maksullisiin miehiin.