Perjantai-illan G: Kerro, kerro palstamamma, kolme kauneinta plussalaista.

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
NewArtRiot
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Mä sanon vaan yhen.

NewArtRiot :heart: :p :hug:
Mäki sanon vaan yhen, vartooja :heart: :p :hug: Enkä sano sitä siksi kun hän sanoi minut, vaan yksinkertaisesti tykkään hänen tyylistään. Hänenlaisensa nainen on seksikäs! Kyllähän täällä kauniita on paljonkin, mutta mie en voi sille mittään että tykkään lyhyestä tai olemattomasta tukasta. :D

Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Mä sanon vaan yhen.

NewArtRiot :heart: :p :hug:
Mäki sanon vaan yhen, vartooja :heart: :p :hug: Enkä sano sitä siksi kun hän sanoi minut, vaan yksinkertaisesti tykkään hänen tyylistään. Hänenlaisensa nainen on seksikäs! Kyllähän täällä kauniita on paljonkin, mutta mie en voi sille mittään että tykkään lyhyestä tai olemattomasta tukasta. :D
Hei muuten, kato toi mun "Löysin arkistoista" ketju... Mulla on selkähiukset :eek: :LOL: (tosin kiinni, mutta silti )

minä
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Sleepyhead
NewArtRiot
Turkilmas
Mitääää??? Missä oot mun kuvan nähnyt?? Kuka olet??
Etkö oo ollut kuvapinoissa?! Kuka se sit on se sellainen tummatukkainen nainen jolla on kauniit silmät ja aika paljon ripsiväriä ja jotain vaaleeta luomiväriä, ja on ollut monessa kuvapinossa. Mä muistin ensin että Heavyfreak mutta sillä oli lyhyet vaaleet hiukset, etkö se sitten ole säkään?

minä
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Sleepyhead
NewArtRiot
Turkilmas
Mitääää??? Missä oot mun kuvan nähnyt?? Kuka olet??
Etkö oo ollut kuvapinoissa?! Kuka se sit on se sellainen tummatukkainen nainen jolla on kauniit silmät ja aika paljon ripsiväriä ja jotain vaaleeta luomiväriä, ja on ollut monessa kuvapinossa. Mä muistin ensin että Heavyfreak mutta sillä oli lyhyet vaaleet hiukset, etkö se sitten ole säkään?
Se olikin TheUnforgiven, kävin etsimässä plussalaisista Facebookissa :ashamed:

Yhteistyössä