ap
Toki komeimmatkin saa kertoa ja miehetkin saa osallistua.
Eikä mitään haukkumisia!
Minä aloitan;
Merilon
k a t a
Kylkiluu
Eikä mitään haukkumisia!
Minä aloitan;
Merilon
k a t a
Kylkiluu
Peesailen. Oli tuolla laitoskuvissakin kauniin ja raikkaan näköinen vasta synnytettyäänkin.Alkuperäinen kirjoittaja mika:turkilmas tai joku semmonen
oleks sä lesbo??Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Mä sanon vaan yhen.
NewArtRiot :heart: :hug:
E.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oleks sä lesbo??Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Mä sanon vaan yhen.
Jos pitää naista kauniina, on heti lesbo?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oleks sä lesbo??Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Mä sanon vaan yhen.
niin mut tuo sanoo aina saman. ja muutenki heidän välinen keskustelu täällä lesbahtavaaAlkuperäinen kirjoittaja Pinki:Jos pitää naista kauniina, on heti lesbo?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oleks sä lesbo??Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Mä sanon vaan yhen.
Ei herramunjee
Vai niinAlkuperäinen kirjoittaja viras:niin mut tuo sanoo aina saman. ja muutenki heidän välinen keskustelu täällä lesbahtavaaAlkuperäinen kirjoittaja Pinki:Jos pitää naista kauniina, on heti lesbo?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oleks sä lesbo??Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Mä sanon vaan yhen.
Ei herramunjee
tai sitten heidän oma sisäpiiri juttunsaAlkuperäinen kirjoittaja viras:niin mut tuo sanoo aina saman. ja muutenki heidän välinen keskustelu täällä lesbahtavaaAlkuperäinen kirjoittaja Pinki:Jos pitää naista kauniina, on heti lesbo?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oleks sä lesbo??Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Mä sanon vaan yhen.
Ei herramunjee
tuskinpa. sitäpaitsi molemmat näyttääkin ihan lesboilta.Alkuperäinen kirjoittaja jadal:tai sitten heidän oma sisäpiiri juttunsaAlkuperäinen kirjoittaja viras:niin mut tuo sanoo aina saman. ja muutenki heidän välinen keskustelu täällä lesbahtavaaAlkuperäinen kirjoittaja Pinki:Jos pitää naista kauniina, on heti lesbo?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oleks sä lesbo??Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Mä sanon vaan yhen.
Ei herramunjee
Alkaa menemään älyttömäksi. Lopeta jo.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tuskinpa. sitäpaitsi molemmat näyttääkin ihan lesboilta.Alkuperäinen kirjoittaja jadal:tai sitten heidän oma sisäpiiri juttunsaAlkuperäinen kirjoittaja viras:niin mut tuo sanoo aina saman. ja muutenki heidän välinen keskustelu täällä lesbahtavaaAlkuperäinen kirjoittaja Pinki:Jos pitää naista kauniina, on heti lesbo?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oleks sä lesbo??Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Mä sanon vaan yhen.
Ei herramunjee
Nyyh unohdit minut!!!!Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Mä sanon vaan yhen.
Mitääää??? Missä oot mun kuvan nähnyt?? Kuka olet??Alkuperäinen kirjoittaja minä:Sleepyhead
NewArtRiot
Turkilmas