PerJanTaI HuOMenTa !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta :wave:
Täälä on taas harmaa keli :headwall: Tänään suunnitelmissa kaappien kaivelua, mä päätin, että heitän kaiken turhan menemään... ja turhaa romua meillä on paljon :ashamed: Sitte iltapäivällä uimahalliin.
Mitäs muilla suunnitelmissa?

Huomenta vaan!Kauhee flunssa ja joka helv"¤"%¤ lihaskin kipeä!! :snotty: ei taida olla siivous päivä tänään,kun ei jaksa...viideltä heräsin...se kyllä kostautuu päivällä sitten!!

Huomenta!!!Mulla vapaapäivä B) Lähden tästä kohta ajelee Vantaalle shoppailee...vai meniskö Espooseen :| Illemmalla äitee tulee hakee tytön ja mä jään iiiihan yksin örkkien kanssa kotiin...sit mä istunkin varmaan täs koneel ku ei oo tekemistä :D

Alkuperäinen kirjoittaja buik:
Huomenta! Syksyinen ilma pihalla ja vesisateen uhka... Mitäköhän sitä keksis ohjelmaks tälle päiväl?

Mie mietin tuota jo eilen ja kävin ostamassa 55 eurolla askartelutarvikkeita. :D Muksujen kanssa oli kiva näperrellä. :)

täälläkin kamala ilma, tekee mieli pitää verhotkin kiinni :ashamed:
poika ja piski nukkuu vielä, mä heräsin puoli tuntia sitten -mikä on IHME,en ole IKINÄ herännyt näin aikasin jos ei oo ollu pakko!! :o :o :o :o :o :o :o
saikulla ollaan kun pojalla vesirokko.
lähtee tänään isälleen ja mä alan pakertaa koulutehtäviä. :)

huomenta!

iltavuoroon meno tänään. mies sairaana, sillä on pekkanen muutenkin tänään kun on menoja niin tottakai tuli kuumeeseen ja oli oksentanutkin aamulla. :( toivottavasti ei tartu, huomennakin töihin meno mulla ja ens viikko pitkää päivää kun on niin kiire töissä...

Yhteistyössä