Perjantai huomenta!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideaköyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ideaköyhä

Aktiivinen jäsen
17.12.2006
4 791
0
36
Jihuu, vihdoinkin olis taas perjantai ja viikonloppu on vielä edessäpäin. Mitäs teidän perjantain ja viikonlopun suunnitelmiin kuuluu? :)
Tänään pitäis siivota kunhan kotiudutaan iltapäivällä, sit pitäis huoltaa lasten pyörät... Muutenkin viikonloppu menee ihan kotioloissa. Laatuaikaa! :heart: :D

Huomenta!

Me siivoamme ja valmistelemme sunnuntain "juhlipäivää" (kuten sankari itse sanoo).
Mies menee illalla ja huomenna auttamaan muutossa, minulla huomenna tapaaminen tyttöporukalla ja sunnuntai aamuna on vauvauinti.

Huomenta!
Mulla lepposa työpvä eessä,lähetää työpaikan kanssa toiselle tehtaalle tuustumiskäynnille,sielt ku tullaan jos on hyvä ilma ni lähen pyöräilee tytön kanssa tai ilman.Huomenna työpäivä ja sunnuntaina pikkuveljen synttäreille...Että kyllä taas tekemistä riittäs...maanantai on sit vapaa mut seki on buukattu ihan täyteen :whistle:

Huomenta! Jopa oli mukava nukkua omassa sängyssä reissun jälkeen. Töiden jälkeen luvassa pikasiivous ja ruokakaupassa käynti, lauantain ja sunnuntain olen varannut laskottelulle.

Huomenta!
Koko viikonloppu menee kaveriporukalla rällätessä. Tai siis mähän oon rälläämäti ja yritän salailla juomattomuuttani etten heti paljasta itteäni :D Luvassa siis ruokaa, juomaa ja hyvää seuraa. Ja sunnuntaina uuden koiran haku :heart:

Huomenta kaikille!

Perjantai hyvinkin :) Viimeinen päivä työhharjoittelua päiväkodissa. Viikoksi kouluun ja sitten kaksi näyttönohjaajan viikkoa vielä päiväkodilla.

Kohta täytyykin jo rientää, saa nähdä tuleeko tippa silmään kun viikoksi joutuu pois :D

huomenta!
katsotaan nyt miten viikonloppu menee, huomenna esikoisen jumppakisat,
äitiäkin jännittää uusi ohjelma :D ja toivottavasti en joutuisi töihin.. ku sit olen kumminkin kolme viikonloppua taas kiinni...

Huomenia. Töihin kohta ja onneksi on lyhyt päivä, sitten siivousta, leivotaan huomenna ja lupailin pikkuselle ulkoilua paljon. Uimaankin pojat menevät isän kanssa.
Esikoista ei varmaankaan näy kotona paljoakaan,,,

Huomenta!

kunhan tästä saan nuo lapsoset kouluun,lähden lenkille,lakanatkin vaihdan-kiikutan ne ulos kuivumaan..
Sit klo 14 töihin ja 19 jälkeen takas kottiin..
Huomenna tulee sisko,ihanaa pitkästä aikaa!!! lähdetään huomenna illallla kiusaamaan ihmisiä paikalliseen pubiin karaoken merkeissä.

Hyvää huomenta! Tänään kevyt siivous, imurointia ja pyykit kondieriin. Ulkoilua tiiviisti tämä ja huominen päivä, ja huomen illalla Yötä vastaanottamaan :heart: :heart: :heart:

Yhteistyössä