Perjantai <3 Mitäpä meinaatte puuhata viikonloppuna?

suunnilleen näin
Meillä tytöt aikoo kavereidensa kanssa piereskellä toistensa naamaan (niiden sanat) ja on sovittu että mä pakenen pois. Joudun kävelemään koska kaveri jolle menen pakottaa kävelylenkille ei yhtään huvittaisi. Katsotaan varmaan joku huono leffa ja sen selaista muttei dokata koska ei kerran hallita sitä. Sanoin jo vetäväni tyttöjä turpaan jos meillä ihan kauhee sotku eli ihan tavallista. Sotkua meillä on aina muutenkin mutta ihan kauhee tarkottaa ihan kauheeta. Aamulla mulla on pakko herätä eikä voi nukkua iltapäivään.
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-hiiri
[QUOTE="viiden äiti";30643587]Tänään leivon. Huomenna on keskimmäisen mummo-kummisynttärit ja sunnuntaina esikoisella on vala Kajaanissa. Muun ajan poden niskaani :/[/QUOTE]

Sotilasvala? Minä muistan tuon aina oman esikoiseni kohdalla :)
 
[QUOTE="Hilla";30643590]Tiesi tiesi, kun isi ihan ite aina lupaa ottaa. V*tun pässi ukko (anteeksi, yleensä puhun hänestä nätimmin)
Kaikista kamalinta oikeastaan on se, että lapset ei enää edes pety.[/QUOTE]
No niin. Se onkin ihan kauheeta ja äitinä varmasti sydän itkee verta.
Kokemusta on joskin jo kauan sitten, mutta edelleen sen pettymyksen lapsen kasvoilta muistaa.
Ja hei! Sinä voit sanoa ukostasi "vitun pässi" täällä! Ei niitä turhautumisia lasten kuullen sanota. Minäkin oon joskus mielessäni haukkunut entistä ukkoani mulukuksi. Ja pitää edelleen paikkansa.
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="yyhoo";30643678]Huominen menee toipuessa 7 päivän työputkesta kaikkine muine murheineen ja su on vuorossa laatuaikaa lapsen kanssa kera Disney On Ice:n. Miten vaan mahtaa reissu mennä tuolla myrskyssä... : /[/QUOTE]
Ei ne sääennusteet aina pidä paikkaansa. Oletteko laivalle lähdössä?
 
minä,
Ja sitten ruikin siihen jotakin koivu-uutetta?:D

Ostin molemmat vihdat. Sekä koivun että eukalyptuksen, katotaan kummalla saa paremmat kyydit.:p
Vanhan uskomuksen mukaan saunan voima tulee vihdan kunnioittamisesta. Vihtomisesta tulee nauttia ja vihdalle muistaa rupatella, jotta sauna ja sitä kautta saunoja saa voimaa.
Löylyssä ei sitten saa kiroilla, vaikka vihta pistelisi, ettei saunatonttu suutu.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Vanhan uskomuksen mukaan saunan voima tulee vihdan kunnioittamisesta. Vihtomisesta tulee nauttia ja vihdalle muistaa rupatella, jotta sauna ja sitä kautta saunoja saa voimaa.
Löylyssä ei sitten saa kiroilla, vaikka vihta pistelisi, ettei saunatonttu suutu.
Kiitos vinkistä; täytyypä muistaa jutella mukavia vihdalle.:D
Ja nou hätä, ei tällainen kiltti tyttö käytä karkeeta kieltä muutenkaan.:)
 
Vaivun tylsyyteen. Telkkarista ei tule mitään. Kaikki nettisivut on jo plärättynä.
Maistelen tsekkiläistä pivoa. Nam nam. Tosi pehmeä maku, vaikka onkin tumma ja vahva.
 
[QUOTE="AV-mamma";30644083]Mua närästää edelleen… prkl.[/QUOTE]
Jos puhut raskauden aikaisesta närästyksestä niin muistissa on - vieläkin :(
Mitään muuta vaivaa ei ollut ja join maitoa tuohon närästykseen litratolkulla. Sitten syntyi lapsi, joka ei tänäkään päivänä tykkää juoda maitoa :)
 

Yhteistyössä