P
"pöh"
Vieras
Tässä kun enempi ja vähempi on porukkaa kuollut tuolla liikenteessä, mulla tuli tämmönen mieleen ja nyt vaivaa..Ollaan avoliitossa josta kaksi alle 3v lasta. Yhteistä omaisuutta ei ole, yksi yhteinen 5 numeroinen pankkilaina on. Miehellä nelinumeroinen summa opintolainaa. Aloin nyt miettimään, että mitä jos esim minä ja lapset kuollaan? kelle menee mun omaisuus? Esim kesämökki tms jos sellainen olisi?
Entä jos mies ja lapset kuolee, pitääkö mun maksaa miehen velat? Entä jos mies kuolee, jääkö tuo velka alaikäisille lapsille? Meillä on henkivakuutus, jolla saa kuitattua kaikki velat ja jää vielä useampi kymppitonni rahaakin, että mitään hätää sen suhteen ei kyllä ole. Olisi vain ihan kiva tietää miten nää jutut menee..
Entä jos mies ja lapset kuolee, pitääkö mun maksaa miehen velat? Entä jos mies kuolee, jääkö tuo velka alaikäisille lapsille? Meillä on henkivakuutus, jolla saa kuitattua kaikki velat ja jää vielä useampi kymppitonni rahaakin, että mitään hätää sen suhteen ei kyllä ole. Olisi vain ihan kiva tietää miten nää jutut menee..