Perinteinen ketju: auttakaa miettiin tytölle nimi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Turhan vieraita nimiä moni. :) Tykkään kovasti perinteisistä nimistä, tosin ei niin perinteinen on nyt "virallisesti" harkinnassa: Enna. Mies tykästyi ko. nimeen. Kiitos ehdotuksista ja lisääkin saa laittaa. :) Nyt nukkumaan, öitä. :wave:

Turhan vieraita nimiä moni. :) Tykkään kovasti perinteisistä nimistä, tosin ei niin perinteinen on nyt "virallisesti" harkinnassa: Enna. Mies tykästyi ko. nimeen. Kiitos ehdotuksista ja lisääkin saa laittaa. :) Nyt nukkumaan, öitä. :wave:

Oi, kiva! Mun ehdotus ;) En tiedä, oliko joku aiemmin jo ehdottanut. Tsemppiä nimimietintään, se ON vaikeeta! Eikä mua ainakaan kovin paljoa edes helpottanut, kun lapsi oli syntynyt, kun hänet näki. Ei ollut yhtään sen helpompi päättää :D Tosin, muutamat kyllä karsiutui samantien, mitä oltiin ajateltu.

Mä olin löytänyt nimen Enna jo raskausaikana ja mieskin tykästyi nimeen. Tyttö syntyi ja mä aloin miettimään nimiä, niin mies tuumasi, että miksi hyvä nimi pitää vaihtaa huonoksi. Joten tytöstä tuli siis Enna ja kovasti on kaikki nimestä tykänneet. Nykyään kuulee nimeä jonkin verran muillakin, mutta ei kaimoja ole tullut vastaan hoidossa tai koulussa.

Meillä lasten nimet alkaa vokaalilla, se olikin ainut ehto tämän kolmannen kohdalla nimiä mietittäessä eli sen pitää olla vanha suomalainen nimi joka alkaa vokaalilla :D Ihania nämä ideat mitkä pinttyvät päähän!

Yhteistyössä