Perinteinen ketju: auttakaa miettiin tytölle nimi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Viblsp-

Aktiivinen jäsen
11.11.2008
8 146
0
36
Laskettuun aikaanhan on vielä kuukausia, mutta on tiedossa, että tyttö tulossa toukokuussa. Koska nimipäätös tulee olemaan hirveän vaikea miehen ja mun mielipide-erojen takia, niin auttakaa mua kokoamaan lista kauniista nimistä. Mieluusti E:llä alkavia nimiä hakusessa ekaksi nimeksi. :flower: Isosiskojen nimet on Elli ja Eevi, eli ei liian samankaltaista saisi olla.

Evita, Enni, Elsa ja Emma ovat listassa, pistäkää vain lisää. :) Kiitos jo ehdotetuista. Emmaa olen kyllä yrittäny miehelle ehdottaakin, mutta ei oikein lämpene. :D Eikä Eveliinalle. Tästä tulee vielä toooosi vaikeaa. :rolleyes:

Aijaa, mä en tiennyt että vispilän lapsen nimi on Enni.
Hän laittoi tuohon että mieluusti E:llä alkavia, ajattelin ehdottaa jotain sen suuntaista, E kuuluu sinä kuitenkin vahvasti :saint:

Ei ole meillä Enniä. Siksi mietin E:llä alkavia, ettei kävisi kuten jossain perheessä oli: Markus, Matteus, Luukas ja PASI. Tms. :) Eli lapset ovat Eevi, Elli, Aleksi ja Aatu, siihen vaikka joku Marjukka kuulostaisi omituiselta. :xmas: Toki ovat yksilöitä, eikä tarvitsisi samalla kirjaimella alkaa, mutta en pääse tuosta E-kirjaimesta eroon sitten millään. Jos ei löydy sopivaa E-kirjaimella alkavaa, niin sitten mietin A-kirjainta. :rolleyes:

Yhteistyössä