Perintätoimistoista ja ulosotosta ja kaikesta, mä en jaksa

enää :'(

Mä tunaroin joitain vuosia sitten isosti asioitani, ja mulla meni useita laskuja perintään ja ulosottoon. Yritin muutamaan kertaan hoitaa asioitani, ja aina kämmin.


Nää laskut oli kaikki vuosilta 2000-2002.

Aloin niitä maksella sitten viime vuonna kun olin lopulta saanut sekä raha-asiat että oman pään kuntoon. Mulla oli siis vakava masennus. Mieheltä piilottelin koko ajan näitä perintäkirjeitä.


Maksoin talvella viimeisen erän ulosottoon, pari kk sitten viimeisen erän perintätoimistoon. Tai niin luulin. Mä vielä otin yhteyttä perintätoimistoihin ja ulosottoon, ja kysyin että onko mulla vielä jotain saatavia siellä vai olenko saanut jo kaiken maksettua.


Kaiken piti olla maksettuna, näin mulle ilmoitettiin.


No tänään tipahti postiluukusta kirje perintätoimistolta, karhuavat kahta ei laskua vuodelta 2001. Maksuaikaa alle viikko. Summa yhteensä 330 euroa :'(


Miksi ne ei muka nähneet noita siellä silloin, kun mä kysyin että onko mulla vielä jotain saatavia? Mua vaan itkettää, kun luulin että mä sain viimein hoidettua mun asiat kuntoon, ja nyt taas kuitenkin tulee vielä näitä vanhoja... Ja kun täytyi tulla just nyt, maksoi juuri käsirahan pesukoneesta kun luulin että nyt ne on kaikki velat hoidettu pari kk sitten, kun kaikista paikoista sanottiin että ei ole enää siellä mitään perinnässä tai ulosmitattavana. Luulin, että nyt oli jo viimein varaa ostaa pesukone, kun oma on hajalla ja oon käynyt mun äidin luona pesemässä meidän pyykit jo kuukausia.


Nyt sit vaan koitan keksiä mistä saan rahat tuohon. Suututtaa, että sanottiin että kaikki on kunnossa vaikkei ollutkaan. Itsehän olen mokannut alunperin, mutta miksei ne ilmoittaneet noista mitään kun mä kerran vielä kysyin niiltä erikseen että onko vielä jotain kuittaamatta :(


Maksoin heti toisen niistä, toiseen mulla ei ollut just nyt varaa. Harmittaa :ashamed: Ja olin niin iloinen kun mulle sanottiin, että sain viimein kaikki hoidettua että heitin sitten kaikki perintäkirjeet saunan pesään. Luulin, että mä olen tuonkin toisen maksanut, kun musta mä olen jo maksanut teliasoneran saamiset mutta sellaisia tuossa toisessa taas peritään.


Mä en jaksa. Eikö nää koskaan lopu?
 
minäkin
Voi veikkonen eihän sulla huolen häivää,mulla vielä rakkaan veljeni lainatakauksia varmaan 70.000,- euron edestä ulosotossa! Eli pientä sun murheet ja selvitettävissä.Minä en koskaan kykene niitä hoitamaan,eikä mitään mielenkiintoakaan kun veli kulta asuu paritalossa, laiva ja rekka takapihalla,huijannu itsensä veloista pois!!! :kieh: :headwall:
 

Yhteistyössä